Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشجویان این دانشگاه در دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور موفق به کسب چهار مدال طلای انفرادی،چهار مدال طلای گروهی، هفت مدال نقره انفرادی، پنج مدال برنز انفرادی و 19 لوح تقدیر شد.
نفرات برتر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به همراه برترین های دانشگاه های علوم پزشکی کشور در حیطه‌های استدلال بالینی، آموزش پزشکی، تفکر علمی در علوم پایه، فلسفه پرشکی و کارآفرینی در دو بخش انفرادی و گروهی با حضور معاون آموزشی وزیر بهداشت و رییس دهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براین اساس در حیطه استدلال بالینی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش انفرادی پیام ریاحی سامانی و امیرسالار نوربخش صاحب مدال طلا شدند؛ همچنین پیام ریاحی سامانی، ملیکا صمدی، امیرسالار نوربخش و علی حاجی هاشمی از منطقه هفت آمایشی مدال طلای حیطه استدلال بالینی گروهی را از آن خود کردند.
در حیطه فلسفه پزشکی نیز سجاد نوروزی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان توانست مدال طلا را از آن خود کند.
در بخش انفرادی حیطه مدیریت نظام سلامت نیما قاسمی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مدال طلای این دوره از رقابت ملی را از آن خود کرد.
زهرا اعظمیان جزی در حیطه استدلال بالینی، نوشین حسن زاده تهرانی در حیطه آموزش پزشکی، راحله امراللهی نیا در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم، نوید نمکی زاده و شورش برخورداری در حیطه مدیریت نظام سلامت نیز موفق شدند مدال نقره انفرادی المپیاد را کسب کنند.
مسیح فلاحتیان و یاسمن صادقی در حیطه استدلال بالینی، سیده فاطمه رحیم پور در حیطه آموزش پزشکی، علی عزیزی در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم و فاطمه نقوی الحسینی در حیطه مدیریت نظام سلامت مدال برنز انفرادی این دوره از مسابقات را به گردن آویختند.
در جریان برگزاری این مسابقه علمی حیطه های استدلال بالینی با موضوع ماژور پزشکی عمومی (داخلی، اطفال، زنان، جراحی)، حیطه تفکر علمی در علوم پایه با موضوع سلول درمانی، حیطه مدیریت نظام سلامت با موضوع مدیریت هزینه های نظام سلامت، حیطه فلسفه پزشکی با موضوع چیستی پزشکی و حیطه کارآفرینی در بستر هزاره سوم با موضوع نوآوری تا کارآفرینی به رقابت پرداختند.
دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی مرداد ۹۷ در حیطه های آموزش پزشکی، استدلال بالینی، علوم پایه، کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم، فلسفه پزشکی، مدیریت نظام سلامت برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی مدال فلسفه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست اجرایی اولین کنگره پژوهش و فناوری گفت: در این کنگره،۵۵۰ خلاصه مقاله از دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور ارسال شد که از این تعداد۲۸۴ مقاله پذیرفته شد.


افسانه یکدانه افزود: از این تعداد،۲۴۰ مقاله به صورت سخنرانی و ۴۰ مقاله در قالب پوستر در این کنگره پژوهشی یک روزه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارائه شد.


وی اضافه کرد: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هوش مصنوعی، مسائل زیست محیطی همچنین پیشگیری و بهداشت مهمترین مباحث از ۱۵ محور اولین کنگره پژوهش و فناوری است.


یکدانه ادامه داد: خلاصه ۲۴ مقاله برتر این کنگره در مجله‌های معتبر چاپ خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم با اشاره به جمعیت ۱۱ هزار نفری این دانشگاه گفت: حمایت از پژوهشگران و فناوران در اولویت برنامه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است.


غلامرضا عسگری افزود: تشکیل کارگاه‌های آموزشی، مدارس تحقیقاتی، هسته‌های فناوری و مراکز رشد همچنین حمایت مادی و معنوی از طرح‌ها و ایده‌های پژوهشی از جمله این برنامه هاست.


در اولین کنگره پژوهش و فناوری، دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان، کاشان، شهید صدوقی یزد (۶ هزار دانشجویی) و شهرکرد به عنوان منطقه ۷ آمایشی کشور، دستاورد‌های تحقیقاتی خود را به نمایش گذاشتند.

 

دیگر خبرها

  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد