Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@06:03:53 GMT

وحدت و همگرایی؛ مأموریت اصلی مسلمانان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۳۷۶۱

وحدت و همگرایی؛ مأموریت اصلی مسلمانان

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدقربان کیانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج امروز، 23 مردادماه در اولین همایش تقریب مذاهب اسلامی که در مرکز بزرگ اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: همدلی و وحدت در کردستان یک الگو برای کشور و سایر نقاط جهان است.
وی افزود: علما هم باید کمک کنند که این وحدت و همدلی در سطح استان بیشتر تعمیق پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با بیان اینکه دین اسلام، دین سعادت، عدالت و پیشرفت است، عنوان کرد: از منابع قرآنی، سنت پیامبر(ص) و ائمه اطهار باید بیشتر استفاده کنیم چون غفلت و جهل و نادانی امروز یک مانع جدی در جوامع اسلامی است.
وی با بیان اینکه اگر به درستی قرآن را مورد مطالعه قرار دهیم سعادت بشری تضمین خواهد شد، بیان کرد: در طول تاریخ همیشه ملت‌ها دچار تفرقه شده‌اند چون شناخت و درک صحیحی از اصول نداشته‌اند.
کیانی عنوان کرد: غرب با تمام وجود در حال توطئه علیه جوامع اسلامی است اما متاسفانه هنوز جامعه اسلامی درگیر اختلافات هستند.
وی بیان کرد: مساجد و کنگره عظیم حج، ظرفیت‌های خوبی برای وحدت و افزایش اتحاد در جوامع اسلامی هستند که باید از این ظرفیت‌ها بیشتر بهره بگیریم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج خاطرنشان کرد: متاسفانه دشمنان هر روز سناریوها و توطئه‌های متعددی را بر علیه ما طراحی می‌کنند که این امر موجب شده نتوانیم از ظرفیت‌های موجود درست استفاده کنیم.
وی یادآور شد: امروز در این مقطع تاریخی، ماموریت اصلی ما پرداختن به امور وحدت بخش و همدلی و همگرایی است که این وحدت هرچه بیشتر باید تقویت شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت به کارگیری هرچه بیشتر از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، استاندار امروز در بازدید از شرکت‌های دانش بنیان دهکده فناوری و نوآوری فشتام رشت گفت:برای توسعه همه جانبه استان از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان بیشتر استفاده شود.
اسدالله عباسی در حاشیه این بازدید در نشستی با مسئولان شرکت‌های دانش بنیان این دهکده با اشاره به شعار سال گفت: جهش تولید با مشارکت مردمی باید با همکاری و هم دلی بیشتر و با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان تحقق یابد.
وی با بیان اینکه گیلان در حوزه فناوری و دانش بنیان ظرفیت‌های بالایی دارد افزود: باید به ایده‌ها و طرح‌هایی که آماده عرضه و تولید هستند توجه شود.
استاندار گیلان تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به جوانان و نو آوران در این بخش در الویت برنامه‌ها قرار دارد. 
اسدالله عباسی به توسعه فضای فناوری اشاره کرد و افزود: ۴ هکتار زمین به دهکده فناوری و نوآوری فشتام برای توسعه شرکت‌های فناوری مصوب شده است و این زمین به شرکت‌هایی که توانایی توسعه را دارند تعلق می‌گیرد.
وی گفت: واگذاری زمین و تعداد متقاضیان مشخص و تا هفته آینده در نشست حوزه اقتصادی و شورا استان اعلام شود. 
استاندار گیلان با تاکید بر اینکه برای انجام فعالیت‌های سریع شرکت‌های دانش بنیان از دولت الکترونیک بهره گرفته شود افزود: مدیری که در این حوزه کم کاری کند، خلع این کار بخشیده نخواهد شد.
رئیس پارک علم و فناوری گیلان هم در این نشست گفت: در گیلان ۴۰۰ شرکت فناور فعال است.
عبدالله حاتم زاده افزود: ۵۰ درصد شرکت‌های فناور گیلان قابلیت صادرات را دارند و سالانه محصولات دانش بنیان گیلان به ۱۱۲ کشور صادر می‌شود. 
نداشتن راه مناسب، گاز، برق، آب و فاضلاب و همچنین نداشتن فضای مناسب توسعه و زمان بر بودن صدور تمدید مجوز‌ها از جمله دغدغه‌هایی بود که واحد‌های فناور عنوان کردند و خواستار رفع آن شدند.

دیگر خبرها

  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • مأموریت جدید مجلس شورای اسلامی به وزارت دفاع
  • صهیونیسم جوامع مسلمانان را هدف قرار داده است
  • ضرورت به کارگیری هرچه بیشتر از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان
  • بی حجابی فرهنگ تحمیلی جوامع غربی بر جامعه اسلامی است
  • عملیات وعده صادق نقطه عطف مواجهه‌ مسلمانان با رژیم غاصب است
  • اتحاد کشورهای اسلامی سبب پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است