Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه هماهنگی برنامه‌های معارفی سیما در روز عرفه، دهه ولایت و ایام محرم و صفر با حضور مدیران گروه های معارف و نمایندگان شبکه های مختلف سیما در محل سالن جلسات شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

در این جلسه ضمن تصویب جدول پخش دعای پرفیض عرفه از شبکه‌های مختلف سیما، مقرر شد با توجه به ایام موسم حج ، برنامه‌های مختلف به شهدای منا و شهدای قاری که در این ایام به شهادت رسیده اند، بیشتر بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌های محرم و صفر از دیگر محورهای اصلی این جلسه بود که بر استفاده بهینه از آسیب های ماه محرم سالهای قبل و رفع آن در قالب سیاستگذاری سال 97 و تلاش بیشتر بر ارتقای کیفیت برنامه های مخصوص این ایام تاکید شد.

همچنین استفاده از سخنرانی‌هایی که در سال گذشته با بیشترین استقبال روبرو بوده است مورد بحث و بررسی گذاشته شد که تولید این نوع برنامه علاوه بر ایجاد خلاقیت و نوآوری و با ساز و کاری جدید و روند روز پخش و سفارشی‌سازی در دستور کار قرار گرفت.

برنامه ریزی و هماهنگی مناسب به جهت پخش برنامه‌های مناسبتی چون احلی من العسل، شیرخوارگان حسینی، اجتماعات عاشورایی، و اجتماعات تاسوعا و عاشورا و ... از دیگر مواردی بود که موکدا به آن پرداخته شد.

تشریح برنامه‌های پیش بینی شده شبکه‌ها در ایام دهه محرم و پرداختن این برنامه‌ها به مناسبت 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز در این جلسه تشریح شد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، هشتصد و شانزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور سه‌شنبه ۲۸ اسفند با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

رونمایی از گزارش مصرف فرهنگی خانوار درسال ۱۴۰۱، ابعاد برنامه هفتم توسعه، عفاف و حجاب، نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم،برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان و الزامات فرهنگی تحقق جهش تولید با مشارکت مردم و همچنین برنامه‌های نمایشگاه کتاب در دستور کار این جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور قرار داشت.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۶ درصدی مخاطبان صدا و سیما نسبت به سال قبل/ یک قدم کوتاه نمی‌آییم
  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • تصویب برنامه عملیاتی تحقق شعار سال در جلسه دولت
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • پیوست فرهنگی شعار سال در پارلمان فرهنگی تصویب شد
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد