Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@07:25:32 GMT

روستای "حاجی مبین" در تاریکی مطلق + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۳۸۱۷

روستای 'حاجی مبین' در تاریکی مطلق + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ خیابان ها و معابر روستای حاجی مبین بخش قرقری شهرستان هیرمند در استان سیستان و بلوچستان هیچ روشنایی ندارد و مردم این روستا برای رفت و آمد با مشکلات زیادی روبرو هستند.

همانطور که در فیلم ارسالی شهروندخبرنگار ما مشاهده می‌کنید یکی از ساکنان از وضعیت روشنایی این روستا گلایه‌مند بوده و درخواست رسیدگی از سوی مسئولان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شهروندخبرنگار - سیستان و بلوچستان (روستای حاجی مبین)

 

بیشتر بخوانید: از بهداشت نامناسب معابر تا نبود روشنایی و آسفالت خیابان + فیلم 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

تاریکی مطلق خیابان و معابر در "حاجی مبین" + فیلم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نوروزی با اشاره به اینکه بیش از یازده هزار و ۲۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر در محدوده خدمات رسانی شرکت توزیع برق شهرستان محلات وجود دارد گفت: از این تعداد پایه چراغ ۱۵۰۰ بلواری، ۶۷۰۰ پایه چراغ شهری و ۳۰۰۰ پایه چراغ روستایی است.

او با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ در شهرستان محلات بیش از ۱۷۵ دستگاه چراغ جدید نصب شده است ادامه داد: با فعالیت مستمر یک گروه تعمیراتی و عملیاتی تأمین روشنایی یازده هزار و ۲۰۰ دستگاه چراغ منصوبه توزیع برق شهرستان محلات میسر شده است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان محلات افزود: رفع بیش از ۱۵۰۰ مورد خاموشی شهری، ۷۰۰ خاموشی موردی روستایی و ۲۲۰۰ خاموشی کلی و فیوز رفتگی ناشی پایین بودن کیفیت سامانه روشنایی و همچنین سرقت‌های انجام شده و اتصالی شبکه درطول سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

نوروزی با اشاره به اقدامات این شرکت در راستای حل مشکلات برق و روشنایی در شهرستان محلات گفت: بازبینی و بازدید شبکه روشنایی معابر و رهاسازی چراغ‌های در تماس با شاخ و برگ درختان، همچنین پاکسازی و شست‌و‌شوی چراغ‌ها، ایمن‌ ساختن پایه روشنایی، تعویض لامپ و سامانه روشنایی و تعویض چراغ‌های فرسوده با چراغ‌های LED از جمله اقدامات پیگیری شده این شرکت در راستای بهینه‌سازی شبکه روشنایی معابر با اجرای برنامه تعمیرات در راستای پیشگیری بود.

او افزود: از مردم تقاضا می‌شود هر نوع خاموشی روشنایی معابر و یا سرقت شبکه و تجهیزات برق را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ یا شماره تماس ۱۲۱ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات
  • تاریکی در برخی از معابر شهروندان تبریز را به دردسر انداخت
  • پیگیری تاریکی تونل بخش قارون دزپارت و وقوع حواث تلخ +فیلم
  • عملیات علیه اسرائیل طلیعه فتح است
  • آیت‌الله جوادی آملی:‌ عملیات علیه اسرائیل طلیعه فتح است
  • نصب 62 پایه چراغ روشنایی در سه نقطه از شهر یزد
  • فتح مطلق در راه است
  • رگبار باران در ۱۷ استان/ احتمال آبگرفتگی معابر
  • پیام آیت الله جوادی آملی در پی وعده صادق سپاه
  • پیام آیت الله جوادی آملی در پی حمله موشکی ایران به اسرائیل