Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@11:28:45 GMT

مثلث BBA و پنج مزیت جدایی رونالدو از رئال

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۳۹۴۰

مثلث BBA و پنج مزیت جدایی رونالدو از رئال

با جدای رونالدو از رئال مادرید حالا دیگر مثلث مخوف BBC در رئال وجود خارجی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی لوپتگی در رئال جانشین زیدان شد، شاید تصور نمی کرد که مهمترین ستاره خود یعنی رونالدو را از دست بدهد اما چند هفته بعد این اتفاق رخ داد و سرمربی جدید، حالا تیمی حداقل روی کاغذ تضعیف شده نسبت به سال های گذشته را تحویل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ مهاجمی هم به جای رونالدو جذب نشده و البته در بازار، ستاره ای هم در حد و اندازه های او وجود ندارد.

 

 

 

 

رئال تا به اینجا 4 بازی تدارکاتی برگزار کرده و شاهد ظهور مثلث جدید BBA متشکل از بیل، بنزما و آسنسیو بوده ایم. مثلثی که جواب داده و هنوز غیبت رونالدو در رئال محسوس نشده است.

شاید بتوان ادعا کرد که جدایی رونالدو، حتی مزیت هایی نیز برای رئال داشته است. مزیت هایی که باید در تفاوت بین دو مثلث BBC و BBA جستجو کرد.

 

 

 

 

مسئولیت پذیری: تا رونالدو در رئال حضور داشت، مسئول اول گلزنی تیم، خود او بود. بیل و بنزما معمولا نقبش سایه را ایفا می کردند و این مساله اغلب به ضررشان نیز تمام می شد. در رئال همه چیز به رونالدو ختم می شد اما حالا همه مهاجمان، مسئولیت پذیری بیشتری خواهند داشت و باید خودی نشان دهند.

 

شرایط مساعد برای چهره شدن: بدون رونالدو حالا همه فرصت درخشیدن و چهره شدن را دارند. به نوعی حالا مهاجمان رئال از قید و بند نام رونالدو رها شده اند و فرصت بیشتری برای عرض اندام خواهند داشت. می توان گفت که حالا فضا برای همه وجود دارد و دیگر نام بزرگ رونالدو، مانعی برای هیچکس نیست.

 

 

 

 

توازن بیشتر برای رئال: بدون رونالدو و با حضور آسنسیو، حالا رئال از مترهای اول دروازه حریف، کار دفاع را شروع خواهد کرد. دوندگی بیشتر آسنسیو و حضور فعال ترش در کارهای دفاعی، باعث افزایش قدرت دفاعی رئال و توازن بیشتر در تیم خواهد شد. رونالدو جز در برخی بازی های مهم، معمولا نقشی در کارهای دفاعی برعهده نمی گرفت.

 

تنوع استراتژی مربی: با حضور رونالدو، مسئولیت نواختن تمام پنالتی ها و ضربات آزاد بر عهده خودش بود. حالا لوپتگی فرصت طرح ریزی استراتژی های دیگری را نیز دارد. حالا دیگر حدس زدن زننده ضربات آزاد در رئال کار ساده ای نیست و حتی در ضربات ایستگاهی نیز فرصت برای طرح های متنوع تر وجود دارد.

 

منابع جایگزین بیشتر: کریستیانو در رئال بدون جانشین بود و تعویض کردن او نیز جرات زیادی می خواست. حتی زیدان در دو سال گذشته نیز پس از گفت و گو های بسیار، توانست رونالدو را به استراحت بیشتر متقاعد کند. حال بدون رونالدو، لوپتگی صاحب بهترین موقعیت برای تغییرات تاکتیکی بیشتر و همچنین تغییر نفرات خط حمله در طول فصل شده است.

  گرت بیل خولن لوپتگی (سرمربی) یوونتوس کریم بنزما کریستیانو رونالدو رئال مادرید مارکو آسنسیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گرت بیل یوونتوس کریم بنزما کریستیانو رونالدو رئال مادرید مارکو آسنسیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور از اقتصاد مردمی، همان تعاونی است

کارشناس بازار کار با بیان اینکه مشارکت خصوصی و تعاونی اقتصاد مردمی است گفت:مزیت های رونق تولید باید بازطراحی شود, در صورتی که تولید مزیت نداشته باشد, شکل نمی گیرد. - اخبار اقتصادی -

حمید حاج اسماعیلی, کارشناس بازار کار در گفت‌وگو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت:شرط رونق اقتصادی و تولید ثروت در کشور توجه به تولید است. طی سال های اخیر نیز این موضوع مورد بحث بوده است اما به دلیل شرایط خاص اقتصادی و وابستگی اقتصاد به نفت و فعالیت در حوزه خدمات, در بخش تولید موفق نبوده ایم. آمارها حاکی از این است که  در تولید ناخالص داخلی و اشتغال در بخش خدمات پررنگ تر عمل کرده ایم. بنابراین برای اینکه بتوانیم تغییری در شرایط اقتصادی ایجاد کنیم, باید به توسعه بازار کار از طریق رونق تولید توجه کنیم.

 وی ادامه داد:توجه دولت  باید در راستای کاهش تورم باشد, که تلاش در راستای کاهش تورم هم به اقتصاد کمک می کند و هم به نفع امنیت است.با مشارکت مردم شرایط برای رونق راحت تر مهیا می شود. زیرا وقتی مردم در حوزه‌های اقتصاد مشارکت کنند این امر می‌تواند در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هم جنبه های مثبت و پررنگ‌تری داشته باشد.

حاج اسماعی با بیان اینکه منظور از رونق تولید این نیست که از ظرفیت های بخش خدمات غافل شویم گفت: برای دگرگونی اقتصاد کشور, راهی جز حمایت از تولید نداریم. متأسفانه طی سال های اخیر در واگذاری ها موفق نبوده ایم. شرط تحقق شعار سال این است که در واگذاری ها شفاف تر و واقعی تر عمل کنیم.در بازار کار باید مشوق هایی برای رونق تولید تعریف شود در این صورت با کاهش سختگیری ها شعارسال می تواند محقق شود.

وی با تأکید بر اینکه همواره تورم در کشور مانع رونق تولید بوده است اظهار داشت:مزیت های رونق تولید باید بازطراحی شود, در صورتی که تولید مزیت نداشته باشد,در کشور شکل نمی گیرد و راهگشا در این مسیر تعریف مزیت هایی در مسیر تولید است.

 حاج اسماعی با بیان اینکه مشارکت خصوصی و تعاونی اقتصاد مردمی است گفت:علی رغم توسعه ها برای رونق تعاون, در حال حاضر سهم بخش تعاون و خصوص در اقتصاد کمتر از 20درصد است.بنابراین حضور مردم  می تواند مبنای گسترش در واگذاری ها باشد.  درحال حاضر دولت مکلف است ثروت‌های منجمد و املاک و دارایی‌هایی که کارایی ندارد را به سمت کارهای مولد ببرد و واگذار کند از این رو باید بخش زیادی از کارها را به مردم واگذار واگذار کند. اگر این کار را انجام دهیم حتماً تغییری در اقتصاد شکل می‌گیرد، زیرا با حضور مردم است که رونق ایجاد می شود.

حاج اسماعیلی با بیان اینکه یکی از شرایطی که دولت باید ایجاد کند این است که تولید کنندگان بازار خارجی داشته باشند و صادرات رونق بگیرد افزود: رونق صادرات می تواند استمرار تولید و پایداری و رونق تولید کمک کند.بدون شک تحریک ها بیشترین آسیب را به تولید زده است.اما اگر بخواهیم نیمه دیگر لیوان را ببینیم, نقطه مثبتی که داشته این بوده است که  از ظرفیت‌های جدید برای توسعه کالاهایی که نیاز داشتیم و محروم بودیم، استفاده کنیم و یک فرصت برای اقتصاد کشور بوده است، ولی ما باید کار تولید را ارتقا بدهیم و بهینه کنیم. اگر کارهای تولیدی بازار خارجی و صادراتی نداشته باشند نمی‌توانند استمرار پیدا کنند.

وی مشارکت مردمی برای اقتصاد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مردم با مشارکت خود در شرایط سخت می تواند با خلاقیت کارآفرینی و ثروت افزایی کنند.بنابر این زمانی که مردم از مشارکت خود در رونق تولید و اقتصاد رضایت داشته باشند, رویکردهای اجتماعی مثبتی هم برای کشور به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منظور از اقتصاد مردمی، همان تعاونی است
  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟
  • آلفونسو دیویس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به رئال مادرید
  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • شکیرا: جدایی از پیکه؟ از بند شوهر آزاد و رها شدم!