Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال عراق رسما قید همراهی با عربستان سعودی در تشکیل اتحادیه من درآوردی و کاملا سیاسی جنوب غرب آسیا را زد.

به گزارش تابناک ورزشی، عربستانی‌ها با حضور چند کشور عرب زبان حاشیه خلیج فارس و کشورهایی از جنوب آسیا تصمیم به تشکیل اتحادیه‌ای در جنوب غرب آسیا گرفت که مقر این اتحادیه نیز در جده است و این حرکت دورخیزی است برای قدرتنمایی در کنفدراسیون فوتبال آسیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

مسئولان فوتبال عربستان با این دسیسه قصد دارند در تصمیم‌گیری‌های فوتبال آسیا شرایط را به سود خود کنند و از همین‌رو فدراسیون‌های زیادی را با خود همراه کرده‌اند. یکی از فدراسیون‌هایی هم که در آغاز راه همراه سعودی‌ها شد، عراق بود که اکنون از حضور در این اتحادیه انصراف داده است. در ادامه این مطلب تسنیم نوشت: بنا به اعلام شبکه السومریه، روز گذشته نشست مهمی در هتلی در بغداد برگزار شد و در نهایت عراقی‌ها از حضور در این اتحادیه انصراف داده و از عربستانی‌ها عذرخواهی کردند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود

به گزارش همشهری‌آنلاین، هر چه به زمان تعیین تکلیف پرسپولیس و استقلال در مورد حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نزدیک‌تر می‌شویم، وزن اخبار ناخوشایند سنگین‌تر می‌شود و به‌طور کلی اینطور به‌نظر می‌رسد که حداقل یکی از این دو تیم قادر به حضور در مسابقات باشگاهی قاره کهن نخواهد بود. هر روز اظهارنظرهای ناامیدکننده‌تری در این مورد منتشر می‌شود و در همین راستا استاد مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم در تازه‌ترین سخنانش گفته: «نباید مردم را نسبت به وضعیت پرسپولیس و استقلال امیدوار کنیم.»

بله خب؛ همه ما می‌دانیم در فوتبالی که شما رئیس آن هستید، امیدواری و خوش‌بینی سم است! یادش به خیر؛ یکی از وعده‌های تاج در بازگشت دوباره به فوتبال این بود که مشکل مجوز آسیایی سرخابی‌ها را حل می‌کند، اما پارسال استقلال جواز نگرفت و شاید امسال هیچ‌کدام نگیرند!

کد خبر 844536 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • واکنش فدراسیون فوتبال عربستان به شلاق خوردن عبدالرزاق حمدالله: شرم‌آور بود
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • پشت پرده غیبت مصلایی‌پور در کشتی قهرمانی آسیا/ احتمال حذف از المپیک
  • یک ایرانی عضو کمیته فنی پومسه اتحادیه تکواندو آسیا شد
  • خدامرادی عضو کمیته فنی پومسه در اتحادیه تکواندو آسیا شد