Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه مخالفان شهردار دوگنبدان راضی به ادامه کار شهردار دوگنبدان نشده و خواستار عزل وی هستند.

سیدعبدالکریم عزیزی در گفت‌و گو با ایلنا، با تشریح نشست علی‌محمد احمدی استاندار ، معاون عمرانی استاندار، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران  و باشت، اعضای شورای شهر و شهردار که با هدف رفع مشکل اعضای شورای شهر  دوگنبدان با  شهردار تشکیل شده بود ،گفت: مخالفان شهردار دوگنبدان چهار نفرند که متاسفانه باوجود تاکید استاندار برای حفظ شهردار کنونی،حاضر به پذیرش پیشنهادهای استاندار کهگیلویه و بویراحمد نشده  و همچنان بر تصمیم خود مبنی بر عزل شهردار دوگنبدان اصرار  دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی با اشاره به اینکه  معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد مهلت ۲ ماهه برای بررسی‌های بیشتر را به مخالفان شهردار دوگنبدان داد گفت: مخالفان این پیشنهاد را نیز رد کرده و اصرار بر عزل شهردار دارند.

احتمال ارجاع پرونده به دیوان عدالت

وی گفت: از آنجا که  شرایط برای تعامل بین اکثریت اعضای شورای شهر دوگنبدان و شهردار وجود ندارد احتمال ارجاع پرونده به دیوان عدالت اداری  وجود دارد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه وبویراحمد از استیضاح شهردار دوگنبدان در روزهای آینده هم خبرداد و البته گفت که شهردار کنونی دوگنبدان در زمانی عزل می شود که پنج نفر در شورای اسلامی این شهر مخالف داشته باشد و الان این تعداد چهار نفر هستند.

وی تاکیدکرد: در حال حاضر فعالیت کنونی شهردار دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران قانونی است و می‌تواند شهردار این شهر باشد.

  مخالفان شهردار دوگنبدان در نشست دیشب تاکیدکردند  پیگیر پرونده شهردار دوگنبدان تا زمان عزل وی هستند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، هفته گذشته چهار نفر از اعضای هفتگانه شورای شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران اعلام کردند اسناد ارائه شده از سوی مسعود ظفری شهردار این شهر سبب شد وی شهردار شود سابقه اجرایی محسوب نمی شود.

اکثریت شورای شهر دوگنبدان تاکید بر عزل شهردار کنونی دارند. 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعضای شورای شورای اسلامی شورای شهر کهگیلویه و بویراحمد رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت گودرزی به دیوان عدالت اداری بابت روند برگزاری انتخابات

یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون ترای اتلون (سه‌گانه) بابت اتفاقات رخ داده در جریان برگزاری انتخابات این فدراسیون به دیوان عدالت اداری شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون (سه‌گانه) با وجود ابهامات باعث شد یکی از نامزدهای ریاست، موضوع را از طریق دیوان عدالت اداری پیش ببرد.

مهدی گودرزی رئیس پیشین این فدراسیون که یکی از نامزدهای انتخابات بود در اعتراض به چگونگی انتخاب اعضای کمیسیون‌ ورزشکاران و همچنین موارد و ابهامات دیگر مدارک خود را جمع‌آوری و آن را به دیوان عدالت اداری تحویل داده است.

او در جریان این انتخابات اعتراض خود را اعلام کرد و در نهایت پنج رأی به دست آورد. با این وجود گودرزی شکایت خود را ارائه کرده است.

با این شرایط باید دید تکلیف این فدراسیون چه می‌شود و آیا انتخابات باطل خواهد شد یا خیر.

در این انتخابات محمدکاظم حججی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سن بازنشستگی به ۴۰ رسید + شرایط
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • خبر مدیرعامل تامین‌اجتماعی درباره سن بازنشستگی/ متوسط سن بازنشستگی چه تغییری کرد؟
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسیده است
  • متوسط سن بازنشستگی به چند سال رسید؟
  • متوسط سن بازنشستگی به حدود ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید
  • شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای شهر تهران
  • شکایت گودرزی به دیوان عدالت اداری بابت روند برگزاری انتخابات
  • بازداشت شهردار منتخب و یکی از اعضای شورای شهر نسیم شهر تهران