Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد واحدی، معاون ارتباطات و امور حوزه‌های حوزه علمیه خواهران امروز 23 مردادماه در نشستی خبری گفت: چهاردهمین اجلاس سراسری مدیران مدارس عملیه خواهران با شعار مدرسه‌محوری؛ نگاهی درون‌زا به رفع کاستی‌ها در روزهای 27 الی 29 مردادماه برگزار خواهد شد.

معاون حوزه خواهران با بیان اینکه 500 مدرسه وابسته به حوزه خواهران در سراسر کشور فعالیت دارد، بیان کرد: حوزه خواهران با تربیت بیش از 60 هزار دانش‌پژوه توانسته نقش عمده در رفع کاستی‌ها در راستای تامین اهداف حوزه خواهران داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحدی، با بیان اینکه مدرسه‌محوری، سیاست جدید حوزه خواهران است و به همین دلیل موضوع اجلاسیه اخیر مدرسه‌محوری و رفع کاستی‌ها انتخاب شده است، اظهار کرد: شعار سال تحصیلی جدید حوزه خواهران نیز مدرسه‌محوری است.
واحدی با بیان اینکه 500 نفر از مدیران مدارس علمیه و مدیران استان‌ها در این گردهمایی حضور دارند، بیان کرد: تمامی مدایران سطح دو حوزه و اغلب مدیران مدارس سطح سه و چهار را بانوان تشکیل می‌دهند و اجلاسیه نیز در سالن اجتماعات جامعه الزهراء برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اهداف این همایش با بیان اینکه تقویت سیستم تصمیم‌گیری در مدیران یکی از اهداف مهم است، عنوان کرد: توجه ویژه به برگزاری کمیسیون‌ها از ممیزات این همایش است و در این راستا 11 کمیسیون در موضوعات آموزش، پژوهش و ارتباطات حوزه‌های علمیه برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه از یک ماه قبل، کمیسیون‌ها در فضای مجازی و با حضور مدیران برگزار شده است، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های اجلاسیه، توجه به موضوع شهدای مدافع حرم و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم است.
وی با اشاره به سخنرانان این همایش نیز عنوان کرد: آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی، آیت‌الله مقتدایی و حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور سخنرانان این همایش هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا حوزه خواهران واحدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: امسال برای اجرای این طرح، ۱۶ مدرسه بعنوان پایگاه مطالعاتی نوروزی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

مسعود فلسفی نژاد افزود: دانش آموزان با شرکت در این طرح و حضور مستمر، منظم و برنامه ریزی شده در کلاس‌های جبرانی و تقویتی رشته‌های مختلف، ضمن ارتقای توان علمی خود، آماده کنکور سراسری پیش رو می‌شوند.

وی گفت: امسال طرح اعتکاف علمی مدارس در دو روش ۲۴ ساعته و ۱۱ ساعته اجرا شده و ۱۶ مدرسه‌ی در نظرگرفته شده برای این طرح با پهن کردن سفره‌های افطار و سحر در خدمت دانش آموزان هستند.

انجام مشاوره‌های تحصیلی متناسب با هر رشته و ارائه راهکار‌های مقابله با استرس برای دانش آموزان پای کنکوری، از دیگر مزیت‌های شرکت در این طرح است.

طرح اعتکاف علمی دانش آموزی از ۲۸ اسفند پارسال آغاز شده و تا ۱۳ فروردین امسال ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • مقام سابق دولتی : کاظم صدیقی از من خواست ملک بهزیستی را به هم مدرسه او ملحق کنیم!
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • سناریوهای آینده کاظم صدیقی؛ حذف از فهرست مهمانان نوروزی رئیسی!
  • اسکان بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس شهرستان برخوار