Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:25:32 GMT

اتلتیکو 4-3 رئال؛ دست بالای اتلتی در فینال ها

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۴۴۲۹

اتلتیکو 4-3 رئال؛ دست بالای اتلتی در فینال ها

فردا در تالین، رئال و اتلتیکو برگزارکننده سوپرکاپ اروپا خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال قهرمان چمپیونزلیگ است و اتلتیکو نیز فاتح لیگ اروپا. این اولین سوپرکاپ اروپا بین دو تیم مادریدی است و هفتمین فینال تک بازی بین آنها و عجیب اینکه قرمز و سفیدها آمار بهتری نسبت به رقیب بزرگتر خود دارند.

 

 

 

 

اولین بار دو تیم در سال 1960 و در فینال کوپا دل ری به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامی که در آن دوران، کوپا ژنرالیسم نامیده می شد. اتلتیکو در برنابئو 3-1 بر رئال غلبه کرد و قهرمان شد. سال 1961 اتلتیکو بازهم در برنابئو بر رئال پیروز شد(3-2) و قهرمان رقابت ها لقب گرفت. سال 1975 رئال در ویسنته کالدرون مادرید توانست در ضربات پنالتی 4-3 پیروز و قهرمان شود.

سال 1992 اتلتیکو یک بار دیگر در برنابئو با دو گل بر رئال پیروز و قهرمان کوپا دل ری شد. سال 2013 نیز بازهم اتلتیکو بود که در زمین رئال 1-2 به برتری دست یافت و برای چهارمین بار در دوئل مستقیم برابر رئال و در خانه این تیم عنوان قهرمانی را کسب کرد.

 

رئال اما با دو پیروزی متوالی در فینال لیگ قهرمانان سال 2014 و 2016، توانست انتقام سختی از اتلتیکو بگیرد. ارزش چمپیونزلیگ هم به مراتب بالاتر از کوپا دل ری است و خاطره ای بس تلخ برای هواداران اتلتیکو به جای ماند. سال 2014 در فینال لیسبون، رئال 4-1 پیروز شد و در فینال سال 2016 میلان نیز رئال در پنالتی ها بر اتلتیکو پیروز شد و جام دوازدهم خود را بالای سر برد.

اکنون فردا باید دید در درهشتمین فینال رئال و اتلتیکو چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

 

اتلتیکو مادرید رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز هم رئال، چقدر بدشانسی تو تراشتگن!

به گزارش "ورزش سه"، همان سناریو و هدفی یکسان برای تراشتگن. گلر آلمانی با هدف پشت سر گذاشتن بهترین رکورد کلین‌شیت خود به سانتیاگو برنابئو باز می‌گردد. رکوردی که دقیقا فصل گذشته مقابل رئال مادرید از رسیدن به آن باز ماند. این ملی پوش آلمانی در فاصله 53 دقیقه‌ای تا رسیدن به رکورد بهترین کلین‌شیت خود است. فصل قبل این بنزما بود که دروازه‌بان بارسا را ​​متوقف کرد.

در فصل 23-2022 که تراشتگن در آن برای اولین‌بار از زمان پیوستنش به بارسلونا به جایزه زامورا رسید (بهترین گلر فصل)، او دقیقه 6 بازی با سوسیداد یک گل از ایساک دریافت کرد و سپس برابر وایادولید، سویا، کادیز، الچه، مایورکا و سلتا کلین‌شیت کرد. تا اینکه ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا در سانتیاگو برنابئو رسید. در دقیقه 12 بنزما رئال را پیش انداخت و تراشتگن روی رکورد 636 دقیقه کلین‌شیت ماند. او حالا رکوردش 583 دقیقه است و اگر 54 دقیقه مقاومت کند، رکورد شخصی خود را بهتر خواهد کرد.

در این فصل، یاگو آسپاس آخرین بازیکن لالیگا بوده که موفق به گلزنی برابر تراشتگن شده است. این بازیکن گالیسیایی در دقیقه 47 بازی در بالاییدوس گلزنی کرد و از آن زمان، بارسلونا با تراشتگن برابر ختافه، اتلتیک، مایورکا، اتلتیکو مادرید، لاس پالماس و کادیز گلی دریافت نکرده است. 

چالش تراشتگن در حال حاضر رسیدن به چیزی است که سال گذشته در برنابئو نتوانست به آن دست یابد. رکورد کلین‌شیت در بارسا با 722 دقیقه به کلودیو براوو اختصاص دارد که در فصل 15-2014 ثبت شد.

دیگر خبرها

  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • بارسلونا گل نامرئی زد؛ رئال مادرید، قهرمان روی کاغذ!
  • قشلاقی و فتحی در آستانه کسب نشان طلای بوکس بین المللی بیشکک
  • باز هم رئال، چقدر بدشانسی تو تراشتگن!
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!