Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@15:23:15 GMT

فرهنگ سازی مهمترین اصل در تأمین امنیت جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۴۴۵۸

فرهنگ سازی مهمترین اصل در تأمین امنیت جامعه است

به گزارش ایرنا ، حسین کاغذلو روز سه شنبه در دیدار با فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان ورامین گفت : نقش نیروهای پلیس در تأمین امنیت و برقراری احساس امنیت در میان مردم، بسیار مهم و انکارناپذیر است ولی نباید وظیفه پلیس در برقراری امنیت را تنها به دستگیری سارقان و مقابله با قانون شکنان محدود کرد.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی در ایجاد احساس امنیت نقش به سزایی دارد و با اقدامات مناسب خود در پیشگیری از وقوع جرائم توانسته موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاغذلو تصریح کرد: در حوزه انتظامی، هر اقدامی که موجب افزایش میزان امنیت و آسایش عمومی جامعه شود ، خروجی مناسب آن نصیب مردم شده و منطقه از پیشرفت و توسعه برخوردار می شود.
وی تأکید کرد: حضور نیروی انتظامی در جامعه ، برای مردم امید آفرین بوده و احساس امنیت را در جامعه افزایش می دهد و باید این حضور مستمر و قابل ملموس باشد.
سرپرست فرمانداری ورامین گفت: پلیس زمانی می تواند در انجام مأموریت ‌های خود موفق باشد که جامعه را با خود همراه داشته باشد و جامعه نیز در مقابل پلیس، احساس مسئولیت کنند.
شهرستان ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت جامعه قانون نیروی انتظامی تأمین امنیت رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • فرهنگ مصرف نان مردم باید تغییر کند
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول برخی روزنامه‌ها
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان