Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@13:54:55 GMT

کور کردن دوست به‌خاطر اختلاف مالی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۴۶۱۱

کور کردن دوست به‌خاطر اختلاف مالی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مردی که متهم است در یک درگیری چشم فردی را کور کرده است، مدعی شد در دفاع از خودش دست به این کار زده است و درخواست بخشش کرد.

این پرونده با ارسال شکایت مأموران حراست بیمارستان از یک بیمار به پلیس تشکیل شد. مرد جوان که سجاد نام دارد، روی تخت بیمارستان درخواست کرد پلیس را ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که مأموران در بیمارستان حاضر شدند، مرد جوان به پلیس گفت: چشمم به‌دلیل ضربه‌ای که فردی به نام شروین به من زده، کور شده است؛ بنابر این از او شکایت دارم.

 شروین پس از بازداشت شدن به مأموران گفت: من و سجاد به‌ دلیل یک مسئله مالی با هم اختلاف داشتیم. او روز حادثه به خانه من آمد؛ همسر صیغه‌ای من در خانه بود و سجاد به محض اینکه او را دید به جای اینکه آرام شود، بدتر کرد و با شوکر و چاقو به من حمله کرد و فحش ناموسی داد و وسایل خانه‌ام را شکست. من هم برای اینکه جلوی او را بگیرم بشقابی را به‌ سوی او پرت کردم که چشمش را زخمی و کور کرد.

با صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم روز گذشته یک‌بار دیگر ادعای خود را مطرح کرد و گفت: اگر سجاد من را جلوی زن صیغه‌ا‌ی‌ام تحقیر نمی‌کرد، این کار را نمی‌کردم. او با چاقو و شوکر به من حمله کرد و من هم چیزی دستم نبود، ضمن اینکه زنم ترسیده بود و در اتاق مخفی شده بود و جیغ می‌کشید. من هم بشقاب را به سمت سجاد پرت کردم که بتوانم جلوی ضربات او را بگیرم، اما باعث کوری‌اش شدم. بشقاب با ضربه‌ای که سجاد زده بود شکسته بود و تیزی آن به صورتش خورد و او را کور کرد. حالا هم از کرده خودم پشیمانم و درخواست بخشش دارم.

با پایان جلسه رسیدگی، هیئت قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگاه حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای اختلاف علیرضا دبیر با رسول خادم / فیلم

ماجرای اختلاف علیرضا دبیر با رسول خادم / فیلم

دیگر خبرها

  • اعزام رزمندگان گردان امام سجاد به سرزمین نور
  • تلاش تیم‌های بالا و پایین جدول برای صعود و بقا
  • قتل مادرخرج در اتوبان همت | چاقوکشی دوستان صمیمی کشته داد + جزئیات
  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • ماماها، زنان را به زایمان طبیعی تشویق کنند
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • ماجرای اختلاف علیرضا دبیر با رسول خادم / فیلم
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند