Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@10:27:09 GMT

از پوشش ملانیا تا طلاق از دونالد ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۴۷۱۳

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری روزنامه دیلی اکسپرس، گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که بانوی اول آمریکا منتظر است دوران ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» به پایان برسد تا از او درخواست طلاق کند.

مشاور پیشین ترامپ همچنین مدعی شده که همسر رئیس‌جمهوری آمریکا از لباس‌های «وقیحانه‌اش» برای «تنبیه» ترامپ بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اوماروسا نیومن»، مشاور پیشین دونالد ترامپ، در کتاب جدید خود به این قضیه پرداخته که «ملانیا ترامپ» همسر رئیس‌جمهوری آمریکا، از پوشش خود به‌عنوان حملاتی ظریف به شوهرش استفاده می‌کند.

این مشاور پیشین رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی شد که ملانیا ترامپ منتظر آن است که دوران ریاست همسرش تمام شود تا از او تقاضای طلاق کند.

وی در کتاب خود نوشته است: «به عقیده من، ملانیا برای اتمام دوران ریاست‌جمهوری ترامپ لحظه‌شماری می‌کند تا بتواند از او طلاق بگیرد.»

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ملانیا ترامپ ملانیا ترامپ و کاخ سفید دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه این کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، در واکنش به حملهٔ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: مردم اسرائیل تحت حمله قرار گرفتند و این به این دلیل است که ما ضعف بسیار زیادی نشان دادیم.

وی در ادامه مدعی شد: اسرائیل زیر آتش است، هرگز نباید چنین چیزی رخ می‌داد!

ترامپ درنهایت به بهره‌برداری تبلیغاتی از وقایع شب گذشته پرداخت و با انتقاد از «جو بایدن» سکان‌دار فعلی کاخ سفید گفت: «اگر من رئیس‌جمهور بودم این (حمله) هرگز اتفاق نمی‌افتاد. آمریکا از اسرائیل حمایت می‌کند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی؛ سایه این محاکمه بر سرنوشت سیاسی او
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نمایانگر ضعف آمریکا بود
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • واکنش ترامپ به تنش میان ایران و اسرائیل