Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@20:54:52 GMT

معرفی نفراتی که بیشترین سکه را خریدند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۴۸۳۸

اسامی ده نفر از خریداران عمده سکه که حدود ۱۷۰ هزار قطعه سکه پیش خرید کرده اند را منتشر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، اسامی ده نفر از خریداران عمده سکه که حدود ۱۷۰ هزار قطعه سکه پیش خرید کرده اند را منتشر شده است.

در صدر این لیست جوانی متولد سال ۶۵ به نام «سهیل.ش» قرار دارد که بیش از ۳۸ هزار عدد سکه خریداری کرده است یعنی رقمی حدود ۵۵ میلیارد تومان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رتبه دوم متعلق به آقای «جبار.س» متولد سال ۵۵ است که توانسته بیش از ۲۷ هزار قطعه سکه با رقمی معادل ۴۰ میلیارد تومان خریداری کند.

اما در رتبه سوم آقایی متولد سال ۴۴ قرار دارد که نامش «مصطفی.و» است و حدود ۲۴ هزار قطعه سکه خریداری کرده است که می‌شود حدود ۳۵ میلیارد تومان.

«رئوف.ع» متولد سال ۴۱ نفر چهارم لیست پولداران خریدار سکه است که چیزی حدود ۱۵ هزار قطعه سکه با رقمی حدود ۲۲ میلیارد تومان به نامش خریداری شده است.

اما جایگاه پنجم متعلق به خانم «نجوا.ل» است که متولد سال ۵۵ بوده و بیش از ۱۲ هزار قطعه سکه پیش خرید کرده است که می‌شود حدود ۱۷ میلیارد تومان.

در این فهرست ۱۰ نفره «غلامرضا.ع» متولد سال ۵۰ کمی کمتر از ۱۲ هزار سکه خریداری کرده است و در مقام بعدی و پس از خانم نجوا قرار دارد.

در این میان آقای «امیرمنصور.ب» متولد دهه ۴۰ هم توانسته است ۱۱ هزار و پانصد قطعه سکه پیش خرید کند.

«علیرضا.س» و «کیوان.ی» دو نفری هستند که مشترکا در جایگاه هشتم قرار داشته و هر کدامشان بیش از ۱۱ هزار قطعه سکه خریداری کرده اند.

نفر آخر این لیست ده نفره هم «محمد سعید.خ» جوانی متولد دهه ۵۰ است که کمی بیشتر از ۱۰هزار قطعه سکه خریداری کرده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سکه بانک مرکزی اخلاگران اقتصادی پیش خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد

ابوالفضل دشتبانی گفت: روند خرید محصول سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان استان اردبیل از ۱۲ اسفند پارسال آغاز شده و روند خرید با نرخ توافقی هر کیلوگرم سیب زمینی رقم آگریا ۸۰ هزار ریال و سایر ارقام ۶۵ هزار ریال جریان دارد.

مدیر تعاون روستایی استان اردبیل با اشاره به اختصاص یارانه دولتی برای خرید سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان استان اردبیل در راستای حمایت از تولید کنندگان بخش بیان کرد: برای خرید این محصول، ۶ مرکز ثابت و شبانه روزی خرید در شهرستان اردبیل دایر شده است.

به گفته او،بر اساس برآوردها، سه هزار کشاورز سیب زمینی کار در این استان، محصول مازاد بر نیاز دارند که روند خرید تولیدات آنها طی ۱.۵ ماه گذشته ادامه یافته و همچنان جریان دارد.

دشتبانی به کشاورزان سیب زمینی کار استان اردبیل اطمینان خاطر داد که خرید محصول تولیدی آنها انجام خواهد شد و با توجه به حجم بالای محصول موجود در انبار و لزوم بررسی کیفیت محصول در انبارها توسط کارشناسان و نیز تعداد زیاد عرضه کنندگان، سیب زمینی کاران نسبت به فروش محصول خود صبور باشند.

مدیر تعاون روستایی استان اردبیل دشتبانی افزود: طبق قرارداد، نماینده ۵۰ شرکت تولیدی، صنایع تبدیلی و صادر کننده سیب زمینی با نظارت کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی مشغول خریدار محصول مازاد بر نیاز سیب زمینی کاران استان اردبیل هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار تن کلزا در ایلام خریداری شد
  • مردم به جای سرمایه گذاری در بانک؛ نفت بخرند!
  • ایرانی ها چه تعداد خانه در ترکیه خریدند؟/ اتباع این کشور رتبه اول را دارند
  • درخشش پسر دهه هشتادی شمسایی
  • شهادت دو رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس
  • ژاپنی‌ها از ایران برنج خریدند/ عکس و قیمت
  • رهبر انقلاب چه روزی متولد شدند؟
  • تولد غیرمعمول اورانگوتان نادر، دانشمندان را امیدوار کرده است
  • مردم به جای سرمایه‌گذاری در بانک نفت بخرند!
  • ۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد