Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:13:25 GMT

انتشار اوراق ۱۲هزار میلیارد ریالی اجاره سهام

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۴۸۵۹

انتشار اوراق ۱۲هزار میلیارد ریالی اجاره سهام

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرابورس، سعید بداغی در خصوص  انتشار اوراق ۱۲ هزار میلیارد ریالی اجاره سهام  گفت: امروز سه‌شنبه اوراق صکوک اجاره سهام با نرخ سود (کوپن) ۱۹ درصد از سوی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در فرابورس ایران منتشر شد.

 وی ادامه داد: این اوراق، سه‌ساله بوده و سود آن هر شش ماه یکبار به حساب دارندگان واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی آن بر عهده تامین سرمایه‌های امین، تمدن، نوین و سپهر خواهد بود.

این مقام مسئول اشاره کرد: از جمله ویژگی‌های این اوراق شکل‌گیری همکاری مؤثر بین چهار شرکت تامین سرمایه با محوریت امین است که این امر موجب هم‌افزایی بین این نهادهای مهم بازار سرمایه و الگویی برای خدمت‌رسانی بهتر به صنایع و نهادهای کشور است. ویژگی دیگر این اوراق حرکت به سمت کاهش وابستگی اوراق بدهی به تضامین بانکی است که قدمی مهم در کاهش هزینه‌های تأمین مالی و تسهیل انتشار اوراق محسوب می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اوراق دیگری نیز به زودی منتشر می‌شود، گفت: به زودی تأمین مالی ۲۰۰۰ میلیارد ریالی برای صنعت فولاد توسط تأمین سرمایه امین انجام خواهد شد.

بداغی در پایان، همکاری و همراهی مجموعه سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت مدیریت دارایی مرکزی، فرابورس ایران و کنسرسیوم تأمین سرمایه‌ها در به ثمر رسیدن انتشار اوراق مذکور را بسیار مؤثر و کلیدی دانست.

کد خبر 4374714 محبوبه فکوری

منبع: مهر

کلیدواژه: اوراق صکوک سازمان بورس و اوراق بهادار فرابورس مردم علیه احتکار بانک مرکزی ایران بازار ارز قیمت نفت قیمت دلار گمرک وزارت صنعت معدن و تجارت دلار تحریم اقتصادی ایران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تولید نفت تعرفه واردات گمرک قیمت سکه بهار آزادی بورس صادرات نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۶۵۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۸ واحدی قرار گرفت و هفته دوم اردیبهشت را با سبزپوشی آغاز کرد.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با رشد ۱ هزار و ۳۹۵ واحدی در ارتفاع ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۹ همت و ۶۲۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۵۶ هزار و ۶۶۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های شپنا، شستا، وبملت، شتران، وغدیر و وتجارت بیشترین تاثیر بر ریزش و نماد فملی بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ریزش ۸۵ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۵۱۹ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۹۴ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۱۶ هزار و ۷۹۹ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار پایه، فرابورس ایران به ۳ همت و ۳۱۲ میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، شگویا، خاور و سپیدار بیشترین تاثیر بر ریزش و نماد‌های تجلی، حسینا و فجهان بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟