Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدافع -هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: ما يک بار السد را در تهران شکست داديم و الهلال و العين فيناليست‌هاي دو دوره اخير ليگ قهرمانان بودند اما استقلال به عنوان تيم اول از اين گروه صعود کرد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت باشگاه استقلال، روزبه چشمي بازيکن ملي‌ پوش استقلال پس از مصدوميتي که در اردوي تيم ملي‌ در روسيه برايش پيش آمد چند هفته از تمرينات دور بود تا اين که از روز گذشته به تمرينات گروهي استقلال بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
*بازگشت تو به تمرينات گروهي خبر خوبي‌ بود.
خيلي‌ دلم تنگ شده بود، بعد از مصدوميتي که در روسيه برايم پيش آمد، مدتي‌ فيزيوتراپي کردم و بايد از دکتر نوروزي و همکاران ايشان تشکر کنم. چند روزي هم اختصاصي تمرين کردم تا اين که از ديروز به کارهاي گروهي برگشتم و از اين بابت احساس خوبي‌ دارم.
* در مورد شرايط استقلال صحبت کنيم، به نظر مي‌رسد تيم فصل را خوب شروع کرده، به خصوص بعد از پيروزي قاطعانه مقابل تراکتورسازي.
همين طور است. همه مي‌دانند قبل از شروع فصل حواشي و مسائلي‌ وجود داشت اما خيلي‌ خوشحالم که اين مسائل روي تيم اثر نگذاشت و ليگ را با قدرت شروع کرديم. در هفته اول مقابل پيکان مي‌توانستيم برنده باشيم و در اصفهان هم مقابل ذوب آهني که تيمي قدرتمند است در خارج از خانه تساوي قابل قبولي گفتيم در حالي که يک گل ما هم به اشتباه مردود اعلام شد. درست است که در 2 بازي 2 امتياز گرفتيم اما روند رو به پيشرفت استقلال کاملا مشخص بود. ديديد که در بازي سوم برابر تراکتورسازي استقلال بسيار هماهنگ و منسجم تر از بازي قبل بود و علاوه بر زدن سه گل و کسب 3 امتياز موقعيت خاصي به حريف خود نداد. با گذشت زمان استقلال از اين هم بهتر مي شود و من به اين موضوع ايمان دارم.
*ديدار با پارس جم در هفته چهارم را چطور مي بيني؟
پارس جم تيم خوب و قابل احترامي است که فصل گذشته نيز آن را ثابت کرده است. اين بازي خارج از خانه برگزار مي شود اما براي استقلال ورزشگاه آزادي با هيچ جاي ايران تفاوتي ندارد زيرا در هر ديدار به دنبال کسب سه امتياز و پيروزي هستيم و حضور هواداران در تمامي ايران به ما در اين موضوع کمک مي کند. 
* سوالي که در مورد خودت وجود دارد اين است که به بازي با السد مي رسي يا خير.
من به طور مرتب فيزيوتراپي مي کنم و تمرينات اختصاصي و جداگانه با مربي بدنساز تيم را نيز آغاز کردم. در کنار اين با تيم هم تمرين مي کنم تا هر چه زودتر به شرايط مطلوب برسم. خيلي دوست دارم استقلال را مقابل السد همراهي کنم.
* شفر در مصاحبه هايي اعلام کرده شانس حضور در نيمه نهايي ليگ قهرمانان در دستان خودمان است و نبايد آن را از دست دهيم. فکر مي کنيد استقلال مي تواند از مصاف با السد به مرحله بعدي برود؟
حتما همينطور است. ما يک بار السد را در تهران شکست داديم و تيم هاي قوي تر از السد را هم در مرحله گروهي شکست داديم. الهلال و العين فيناليست هاي دو دوره اخير ليگ قهرمانان بودند اما استقلال به عنوان تيم اول از اين گروه صعود کرد. براي استقلال غير ممکن وجود ندارد. نکته مهم اين است که در تهران و با حضور صد در صدي هواداران در ورزشگاه و پر کردن همه سکوها نتيجه خوبي را کسب کنيم و سپس به بازي برگشت در دوحه فکر خواهيم کرد.
* صحبت هاي پاياني.
از تلاش مسئولان باشگاه براي حل مشکلات تشکر مي کنم. با توجه به شناختي که از کادرفني و به ويژه آقاي شفر دارم و همينطور تلاش و سختکوشي بازيکنان اطمينان دارم استقلال در مسير پيشرفت و موفقيت قرار دارد و بدون ترديد با حمايت هواداران از اين هم بهتر خواهد شد. ما هدف هاي بزرگي در سر داريم و براي رسيدن به اهداف خود از هيچ کوششي دريغ نخواهيم کرد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد.

طرفداری | تیم استقلال در دیداری دوستانه، برابر تیم دسته اولی آریو اسلامشهر با نتیجه یک برصفر بازی را واگذار کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند