Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراد مالمیر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طبق جدول زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روزهای 24 و 25 مراد ماه 97 انجام می شود.
وی بیان داشت: رشته های شغلی تربیت بدنی ، ریاضی ، زبان انگلیسی ، زبان و ادبیات فارسی، شیمی و عربی در روز چهارشنبه 24 مرداد ماه سال جاری انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: پذیرفته شدگان در رشته های علوم تجربی، علوم اجتماعی و حرفه و فن نیز در روز پنجشنبه 25 مرداد ماه 97 مصاحبه می شوند.
وی یادآورشد: مصاحبه داوطلبان در دانشگاه فرهنگیان پردیس و حکیم فردوسی البرز انجام می شود.
مالمیرهمراه داشتن اصل و کپی شناسنامه ، اصل و کپی کارت ملی، 2 قطعه عکس ، فرم معرفی داوطلب برای تکمیل پرونده (از آموزش و پرورش)فرم تایید پزشکی(فرم شماره 4-ه ) را الزامی دانست.
وی تصریح کرد: با توجه به زمان بر بودن مراحل انجام مصاحبه پذیرفته شدگان گرامی ، برنامه ریزی لازم را برای حضور تمام وقت در روز مصاحبه داشته باشند.
وی اضافه کرد: عدم مراجعه داوطلبان در زمان تعیین شده به منزله انصراف تلقی خواهد شد و در صورت داشتن سوال با شماره 02636536292 تماس بگیرند.
2819/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آموزش و پرورش جدول زبان و ادبیات فارسی شیمی انگلیسی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی

حمید طریفی‌حسینی با بیان اینکه جذب در آموزش‌وپرورش نوید بخش جریان تازه‌ای در نیروی انسانی و دوره ابتدایی است گفت: در کنار جذب نیرو، بحث توانمند سازی حرفه‌ای مداوم معلمان را داریم. سال گذشته در قالب طرح شهید همت ۶۰۰۰ نفر از معلمان، دوره‌های توانمندسازی لازم را در هفت عنوان درسی گذراندند و امسال با ساز و کار متفاوت طرح توانمند سازی معلمان را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در بعد برنامه درسی کار اصلاح و بازنگری جدول عناوین درسی دوره ابتدایی و ساعات تدریس هفتگی در سازمان پژوهش و شورای عالی آموزش و پرورش در حال برنامه‌ریزی است افزود: امسال بازنگری عناوین درسی را داریم تا یک مبنا برای اصلاح و بازنگری کتب درسی دوره ابتدایی متناسب با هویت، اهداف و شایستگی دوره ابتدایی وجود داشته باشد و بازنگری از سال‌های آینده انجام شود و برنامه درسی باکیفیت برای دانش آموزان داشته باشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه توجه به بعد سلامت دانش آموزان و شایستگی حرکتی و سواد حرکتی در دوره اول ابتدایی و دانش آموزان دختر بسیار مهم است ادامه داد: با همکاری معاونت تربیتی وزارت آموزش‌وپرورش برنامه‌ریزی انجام و اعتبارات لازم در اختیار استان‌ها قرار داده شده تا ۱۰۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب اتاق‌های تخصصی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی با اولویت مدارس دوره اول و مدارس دخترانه داشته باشیم تا محیط با نشاطی برای دانش آموزان آماده کنیم.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند