Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ جواد اسلامی محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه وشهرسازی خراسان رضوی در اولین جلسه واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان گفت: مقرر شد جهت ایجاد سهولت در روند درخواست پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی، پس از آماده سازی ملزومات لازم، انجام این خدمات به دفاتر پیشخوان واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از طرح فعالیت‌های قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان و بررسی پیرامون آماده سازی زمینه لازم جهت واگذاری به نحوی که در روند درخواست‌های مردمی، سهولت ایجاد گردد، مقرر شد پنج خدمت به دفاتر طرف قرارداد واگذار شود.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه وشهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: انجام مکاتبات اداری در سطح استان، استعلام مدرک تحصیلی، استعلام بیمه و استعلام ماده 186 ثبت نام و تشکیل پرونده جهت صدور پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی از جمله مواردی است که به دفاتر پیشخوان دولت واگذار می‌شود.

اسلامی گفت: طرح واگذاری به دفاتر پیشخوان گامی در جهت بهبود فضای کسب و کار استان در بخش غیر دولتی و نیز تمهید زمینه موثر در جهت صیانت از حقوق شهروندی است.

انتهای پیام// ف. ح   صدور پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی در دفاتر پیشخوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق شهروندی دفاتر پیشخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، صبح امروز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه مسئولان استانی از وضعیت ساخت و ساز سایت دوازده امام آزادشهر بازدید نمودند و در ادامه نشستی با موضوع تسریع در روند واگذاری این واحد‌ها برگزار گردید.


مهندس ابوالحسینی در این نشست گفت: ۶۰ واحد این سایت تا ۱۵ روز آینده به متقاضیان واگذار می‌شود و ۱۲۰ واحد دیگر بزودی با تسریع در روند ساخت و ساز واحد‌ها به متقاضیان واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • تسهیل امور مردم در پنجره واحد زمین با استفاده از هوش مصنوعی
  • نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل اشتغال و ازدواج
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل موانع برای اشتغال و ازدواج
  • ماجرای منع دفاتر خدمات قضایی از ثبت اظهارنامه برای مقامات دولتی
  • مشارکت ۱۱ هزار تبعه خارجی البرز در سرمایه‌گذاری
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان