Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در جاده بابل– قائم شهر ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان بابل سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، یک دستگاه خودرو وانت نیسان به رانندگی فردی به نام "علی- الف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" ۴۹ ساله و سرنشینی فردی به نام "مهدی – د" ۱۷ ساله بعلت انحراف از مسیر با تیر برق کنار جاده به شدت برخورد کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در این حادثه راننده و سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

سرهنگ قدمی خستگی و خواب آلودگی، تخطی از سرعت مطمئنه، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، لغزندگی محور به علت بارش باران را از جمله علل واژگونی خودرو‌ها در حوادث رانندگی اعلام کرد.

انتهای پیام /ر

تصادف مرگبار در جاده بابل – قائم شهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  بدنبال اعلام حادثه در محور سد شهید کاظمی روستای آلبلاغ و حبس سرنشینان بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ این سازمان به محل اعزام شدندـ   این حادثه برخورد شدید یک دستگاه کامیونت فوتون با پراید بود که متاسفانه راننده پراید در دم جان باخته و راننده کامیون نیز مصدوم شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.    جنازه راننده پراید توسط آمبولانس آتش نشانی به سردخانه بیمارستان انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان