Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از اعضای ارشد جهاد اسلامی فلسطین پیروزی لبنان در جنگ 33 روزه در سال 2006 را ایستگاه تاریخی مهمی در تاریخ نبرد عربی-صهیونیستی توصیف کرد.

به گزارش قدس آنلاین،  12 سال از شکست دشمن صهیونیستی در جنگ 33 روزه یا به قول صهیونیست‌ها جنگ دوم لبنان می‌گذرد، جنگی که مسیر را برای تکرار پیروزی‌های مقاومت در نوار غزه نیز فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، «ابراهیم النجار» از اعضای ارشد جهاد اسلامی به وبگاه «العهد» لبنان گفت پیروزی در جنگ 33 روزه یک ایستگاه تاریخی مهم در تاریخ نبرد عربی-صهیونیستی است.

النجار ادامه داد این پیروزی مبارک، به تمام اعضای مقاومت روحیه بخشید و امید آنها برای خلاص شدن از رژیم غاصب رو دوچندان کرد. همچنین در این جنگ شعار ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر «ارتش شکست‌ناپذیر» کنار رفت و دیگر محلی از اعراب برای آن باقی نماند.

وی تصریح کرد 33 روزِ جنگ مذکور، حامل شواهد متعددی مبنی بر ذلت و خواری دشمن صهیونیستی است همانگونه که این جنگ به نماد تاریخی درخشانی برای مقاومت، فلسطین و تمام مجاهدان بویژه در غزه تبدیل شد.

النجار در ادامه ضمن دعوت به برگزاری مراسم‌های گسترده به مناسبت این پیروزی، افزود نیازی ضروری برای یادآوری آن به نسل‌های آینده حس می‌شود.

رژیم صهیونیستی از 12 ژوئیه 2006 (21 تیرماه 1385) حملات خود را به لبنان آغاز کرد و این جنگ در 14 آگوست (23 مردادماه) همان سال با پیروزی حزب‌الله به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جنگ 2006 رژیم صهیونیستی فلسطین قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله پاسخ حملات اسرائیل را داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تجاوز نظامی دشمن صهیونیست به روستاهای جنوبی لبنان و هدف قرار دادن غیرنظامیان، مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان یک ساختمان در شهرک صهیونیست نشین «المطله» را که نظامیان صهیونیست از آن مستقر بودند، هدف قرار دادند و این ساختمان به‌طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

حزب الله در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که مبارزان مقاومت اسلامی لبنان ۲ ساختمان محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست‌نشین «شلومی» را هدف قرار دادند.

حزب الله همچنین از هدف قرار دادن یک ساختمان دیگر متعلق به نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست‌نشین «المناره» خبر داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 850404 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه»
  • پرواز بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی در بخش غربی مرز با لبنان+فیلم
  • بمباران سنگین شهرک خیام+فیلم/ شلیک ۱۰ موشک از سوی حزب الله
  • حزب‌الله پاسخ حملات اسرائیل را داد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی
  • فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد
  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد