Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@04:20:24 GMT

تبعات انتصاب علی فروغی به ریاست شبکه سه

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۵۰۹۷

انتصاب علی فروغی، رپیس مرکز بسیج صدا و سیما به ریاست شبکه سه، این مرکز را در آستانه انحلال و توقف فعالیت‌ها قرار داده است که از آن جمله می‌توان به تعطیلی اجلاس پیرغلامان اشاره کرد. آفتاب‌‌نیوز : سه ماه پیش و بعد از صدور حکم ریاست علی فروغی از سوی مرتضی میرباقری برای سکانداری شبکه سوم سیما، هنوز خبری درباره انتصاب رییس جدید برای مرکز بسیج صداوسیما اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گمانه‌های رسانه‌ای این بود که رییس جدید شبکه سه با حفظ سمت، هر دو مجموعه را مدیریت خواهد کرد اما چندی بعد اخبار و شایعاتی از ناخرسندی و اعتراض شدید سردار غیب‌پرور، فرمانده سازمان بسیج مستضعفین از انتصاب یکی از مدیران اقشار بسیج به مدیریت شبکه به گوش رسید و بعد از آن فعالیت‌های مرکز بسیج صدا و سیما رو به افول گذارد.
در چند ماه گذشته و همزمان با استقرار رییس جدید شبکه سه، تمام مدیران تولیدی مرکز بسیج به شبکه سه رفته و منصوب شده‌اند و اخبار رسیده حاکی از توقف تمام روندهای تولیدی و جاری آن مرکز است؛ اتفاقی که زمینه جدی آن در اختلاف بین دو رییس سازمان یعنی صدا و سیما و بسیج به چشم می‌خورد.
ماموریت مهم برگزاری اجلاس ملی پیرغلامان پس از برگزاری پانزده دوره، در آستانه تعطیلی قرار گرفته است  و تدارکی از سوی سازمان صدا و سیما برای برگزاری آن به چشم نمی‌خورد. این اجلاس همواره دو هفته مانده به محرم به عنوان یکی از مناسک تاسیسی این سازمان موجی از آماده‌سازی فرهنگی و رسانه‌ای را در کشور ایجاد می‌کرد.
خبرانلاین  کد خبر: ۵۳۹۹۳۰ تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی فروغی شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند

سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک