Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربابجان غربی گفت:  ۱۰مرکز علمی کاربردی استان امسال تعطیل می شوند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی میرحسن رسولی صدقیانی در نشست خبری بااصحاب رسانه که به مناسب آغاز ثبت نام پذیرش مهرماه سال۹۷در سالن کنفرانس خانه جوان ارومیه برگزارشد هدف مهم دانشگاه جامع علمی کاربردی از بدو تاسیس کاهش فاصله بین آموزش وبازارکار وتولید ثروت از علم عنوان کرد و  بااشاره به اینکه به دلیل مصوبه دولت مبنی بر حذف دوره های دانشگاه به دلیل داشتن ماهیت دولتی،  ۱۰مرکز علمی کاربردی استان امسال تعطیل می شوند افزود: برای مهر۹۷تنها در۱۳مرکز خصوصی مراکز علمی کاربردی در دوره های کاردانی و کارشناسی ثبت نام ازتاریخ ۲۲مرداد شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صدقیانی باتاکید به اینکه ۲۵سال ازتاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی درکشور می گذردتصریح کرد: درکل مراکز علمی کاربردی تلاش گسترده ای درجهت تربیت نیروی کارآفرین متخصص انجام شده است.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی به برنامه های دانشگاه درسال های آینده اشاره کرد وگفت: تکمیل زیرساخت ها، توسعه مراکز رشدونوآوری،ایجاد کلینیک شغلی واشتغال، بازنگری سرفصل های درسی، ارتقای کیفیت وسطح بندی مراکز وارزشیابی کیفیت دانشگاه از جمله این برنامه هااست.
وی خاطرنشان کرد: از سال ۷۴تاکنون ۲۳مرکز علمی کاربردی فعال بوده وهم اکنون بیش از۷هزارو۵۰۰دانشجو در۴حوزه صنعت، کشاورزی مدیریت و خدمات اجتماعی د فرهنگ وهنر در سطح استان مشغول به تحصیل هستند.
صدیقیانی بااشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی استان از طریق کارآموزی و نوآوری درمسیر اشتغال جوانان گام موثر برداشته است اظهارکرد: درتلاش هستیم دانشگاه علمی کاربردی استان را بابالا بردن کیفیت آموزش و امکانات به بزرگترین دانشگاه علمی کاربردی کشور تبدیل کنیم.
وی دغدغه اصلی دانشگاه علمی کاربردی ارتقای کیفیت وتضمین کیفیت آموزشی دانست و تصریح کرد: متاسفانه درسال های گذشته به دلیل افزایش موسسات ودانشگاه های آموزش عالی مسئله آموزش مورد غفلت قرار گرفته که باید به این مسئله توجه ویژه کرد.
صدقیانی ادامه داد: در کل مراکز علمی کاربردی استان ۲هزارو ۲۶۴مدرس تدریس می کنند که ازاین تعداد کد هزارو ۵۰۰مدرس به صورت فعال درسامانه ثبت شده است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آذربایجان غربی آموزش عالی اشتغال صنعت کشاورزی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی

از مجموع ۷۶ پرونده بررسی شده در سه گروه فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی و صنعت، پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی تایید شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور حسین بلندی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و سایر اعضا، چهاردهمین جلسه از دور هشتم هیئت ممیزه دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه از مجموع 76 پرونده بررسی شده در سه گروه فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی و صنعت، تعداد 22 پرونده‌ متقاضیان تدریس خبره/ تجربی گروه فرهنگ و هنر در حوزه‌های تخصصی طراحی و دوخت لباس و پارچه، موسیقی و صنایع دستی (فرش)، 33 پرونده گروه مدیریت و خدمات اجتماعی در حوزه‌های تخصصی مدیریت دفاعی و علوم انتظامی، علوم ورزشی و تربیت بدنی، امداد و سوانح، مدیریت و خدمات مهمانداری و گردشگری و 14 پرونده گروه صنعت در حوزه‌های تخصصی ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE)، برق، صنایع غذایی و مکانیک و تاسیسات مورد تأیید قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم آذربایجان‌غربی توزیع شد
  • راه اندازی اورژانس دونده در مراکز متراکم از جمعیت تهران/ کاهش زمان رسیدن به بالین بیمار به ۱۰ دقیقه با موتورلانس
  • تایید پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی
  • تایید پرونده ۲۲ متقاضیان تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی
  • افزایش ۱۸ درصدی قبولی داوطلبان در دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست نرخ ازدواج در کشور
  • پذیرش دانشجویان در پیام نور آذربایجان‌غربی ۱۸ درصد افزایش یافت
  • جذب ۱۲ میلیارد وام دانشجویی در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان
  • رسالت ویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی آموزش‌های مهارتی است
  • ظرفیت‌های دانشگاه آزاد آذربایجان غربی در اقلیم کردستان معرفی می‌شود