Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@12:22:17 GMT

مسير جمهوري اسلامي ايران به پيروزي مي رسد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۵۲۶۶

مسير جمهوري اسلامي ايران به پيروزي مي رسد

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين در تهران گفت: مسيري که جمهوري اسلامي ايران در پيش گرفته، درست است و در نهايت به پيروزي مي رسد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ناصر ابوشريف روز سه شنبه در اختتاميه پنجمين دوره طرح لشکر فرشتگان با محوريت زنان مجاهد مسلمان در رشت افزود: در قرآن کريم نيز به اين مهم اشاره شده؛ بنابراين هرکس در برابر رژيم صهيونيستي و استکبار بايستد، حتما بنده خوب خداست و در مسير درست قرار دارد و در نهايت پيروز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: پايان راه مقاومت نيز کاملا مشخص است چرا که خداوند در قرآن کريم به آن تاکيد کرده و پروردگار هرگز وعده خود را فراموش نمي کند.
نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين در تهران خاطر نشان کرد: بنابراين پايان راه عزت، مبارزه، صبر و استقامت، پيروزي بر صهيونيسم و حاميان آن است.
ابوشريف در ادامه سخنانش با اشاره به نقش زنان مجاهد و مبارز در انقلاب اسلامي تصريح کرد: ما از شما زنان جهاد، فداکاري و صبر و مقاومت را آموخته ايم؛ در فلسطين نيز اينگونه است و زنان فلسطيني نه 70 سال بلکه بسيار بيشتر مبارزه مي کنند.
وي با بيان اينکه اولين تظاهرات زنان فلسطيني در سال 1893 ميلادي بوده، اضافه کرد: اين تظاهرات کاملا زنانه بود و هيچ مردي شرکت نداشت؛ در ديگر مبارزات نيز شاهد حضور زنان فلسطيني هستيم.
وي اظهار داشت: در انتفاضه دوم در سال هاي 2000 تا 2005 ميلادي، 423 زن فلسطيني به شهادت رسيدند و در آخرين درگيري هاي بازگشت به غزه، يک هزار و 747 زن در تظاهرات ضد رژيم صهيونيستي زخمي شدند.
وي محافظت زنان از مسجد الاقصي را از ديگر اقدامات زنان فلسطيني عنوان و تصريح کرد: به اين دليل که رژيم صهيونيستي اجازه حضور مردان در اين مسجد را نمي داد، هدف زنان اين بود که در مسجد الاقصي باقي مي ماندند تا مانع حضور صهيونيست ها در محوطه مسجد شوند.
نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين در تهران خاطر نشان کرد: نه زنان فلسطيني ، بلکه زنان امت اسلامي در مبارزه و جهاد نقش بسيار بزرگي ايفا کرده اند.
مراسم اختتاميه پنجمين دوره طرح لشکر فرشتگان امروز (سه شنبه) با حضور دانش آموزان عضو اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان گيلان و جمعي از خانواده هاي شهدا برگزار شد.
در اجراي طرح لشکر فرشتگان دانش آموزان دختر عضو اتحاديه انجمن هاي اسلامي در قالب گروه هاي سرگذشت پژوهي با مادران و همسران شهدا، زنان مجاهد و مبارز مصاحبه کرده و مطالب را جمع آوري مي کنند که در سال جاري در اجراي طرح لشگر فرشتگان، سرگذشت پژوهي 60 شهيد انجام گرفته است.
7286/2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فحاشی یک نژادپرست به زنان فلسطینی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • عباس عبدی: ضربه ایران به اسرائیل پیروزی راهبردی بود /جذب حمایت مردم از این حمله در تعارض با برخورد با زنان در خیابان ها است
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • (ویدئو) فحاشی یک نژادپرست به زنان فلسطینی
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است