Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@04:19:38 GMT

توکلی: فرزندان همه مسئولان رانت‌خوار نیستند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۵۳۱۳

احمد توکلی نماینده پیشین مجلس و رئیس سازمان دیدبان شفافیت و عدالت ضمن استقبال از پویش مذکور به ثمربخش بودن آن امیدوار است.

نامه نیوز نوشت: او معتقد است که اگر جامعه از مطالبه گری ناامید و خسته نشود حتما مسئولان را به همراهی واداشته و گامی اساسی در راستای مبارزه با فساد برداشته می‌شود.

گزیده‌ای از اظهارات توکلی را در ادامه می‌خوانید:

- پویش فرزندت کجاست؟ به نظر من این رویکرد می‌تواند خیلی مفید باشد، زیرا اخیرا شاهدیم که اتهامات بسیاری به فرزندان مسئولین زده می‌شود و متاسفانه برخی از این اتهامات نیز درست است و ثابت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- یکی از بهترین راه‌ها برای خروج از این فضا آن است که مسئولین به طور مشخص به این سوال پاسخ دهند و به اطلاع مردم برسانند که فرزندانشان کجا هستند و چه کاری می‌کنند. از این طریق حتی مشخص می‌شود که برخی مسئولین به خاطر همین موضوعات با فرزندان خود سازگارنیستند.

- با پاسخگویی به مردم روشن می‌شود که فرزندان مسولان از رانت مسئول بودن پدر خود استفاده می‌کنند یا به طور طبیعی زندگی کرده و اقدام خلاف‌شان خود ندارند. پاسخگویی به پویش «فرزندت کجاست؟» اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد، زیرا فرزندان همه مسئولان که از رانت استفاده نمی‌کنند. افزایش فشار جامعه مدنی حتی موجب می‌شود آن عده‌ای که از رانت استفاده می‌کنند نیز پشیمان شده و از این رویه دست بکشند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، کودکان دارای اختلال اوتیسم، سندروم دان وکم توان ذهنی در بوستان شهید چمران کرج در محیطی شاد ورزش کردند و شرکت کنندگان یک روز شاد را تجربه کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • تلف شدن ۲۰ راس گوسفند
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید/ رانت ارزی به سود مردم یا وارداتچی ها؟
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • رانت ۴ میلیارددلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!