Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -  به گزارش ایران اکونومیست به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اسماعیل نوری مسئول دفتر هماهنگی امور ایثارگران وزارت ارتباطات به همراه اسد گرامی مدیرکل هسته گزینش پست بانک و مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و داوود کریمی مدیر امور شعب و بازاریابی پست بانک ایران، با حضور در منزل جانباز شیمیایی مجید گودرزی همکار فقید پست بانک ایران، یاد و خاطره این جانباز را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار، مسوول دفتر هماهنگی امور ایثارگران وزارت ارتباطات با ابلاغ سلام وزیر ارتباطات به خانواده جانباز مجید گودرزی، تاکید کرد: مقام جانبازان در محضر خداوند به واسطه ایثار و فداکاری آنها، از شهدا کمتر نیست و در این بین نمی توان از نقش خانواده های جانبازان به ویژهمسران آنها به راحتی چشم پوشی کرد.

وی تصریح کرد: همسران جانبازان آخرت خود را با خداوند معامله کردند و خدمت به جانبازان مقام آنها را در ردیف جانبازان قرار می دهد.

در ادامه این دیدار، مشاور مدیر عامل پست بانک در امور ایثارگران با اشاره به اینکه جانباز مجید گودرزی از نیروهای مخلص پست بانک بود، تاکید کرد: احساس مسوولیت و وجدان کاری جانباز مجید گودرزی زبانزد همکاران وی در مجموعه پست بانک بود.

همچنین مدیر امور شعب و بازاریابی پست بانک نیز از نوع فعالیت و عملکرد جانباز مجید گودرزی در زمان اشتغال در شعب پست بانک، خاطراتی بیان کرد.

در پایان این دیدار لوح تقدیر و پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط مسوول دفتر هماهنگی امور ایثارگران این وزارتخانه به همسر جانباز مجید گودرزی تقدیم شد.

جانباز شیمیایی مجید گودرزی متولد 1348 از کارکنان شاغل در پست بانک، با حضور درجبهه های جنوب در سال های 67 و 68، به درجه جانبازی نایل آمد و پس از تحمل سال ها رنج و درد، در سال 1396 دار فانی را وداع گفت.

از این جانباز 2 فرزند به یادگار مانده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پست بانک همکار تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران

امتداد - با حضور قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان، مدیران امور و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان ارشد بانک ملی ایران، نخستین روز از همایش ارزیابی عملکرد سال 1402 و تبیین اهداف سال 1403 بانک ملی ایران، در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این همایش دو روزه ضمن بررسی عملکرد سال گذشته و تشریح اهداف و سیاست های اعتباری سال جاری، همچنین تشریح و تبیین طرح اقتدار ملی با هدف جاری سازی بهینه اهداف استراتژیک ابلاغی، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک به بیان دیدگاه ها و ارائه نظرات خود خواهند پرداخت و مهمترین سیاست ها و برنامه های کاری پیش روی بانک و همچنین موضوعات و ‏سوالات مطرح شده در قالب چندین کارگروه تخصصی ‏نظیر فناوری، اعتباری، بازار ‏سرمایه ، بازارانرژی، مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی و گروه های مدیریتی مناطق تهران، یک و دو کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا راهکارهای لازم ارائه شود.

‏در همایش بررسی عملکرد واحدهای بانک ، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان،مدیران امور،روسای ادارات ستادی ،امور شعب و شعب مستقل نیز حضور دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر «مجید نوری» در سوئد چه گذشت؟
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر مجید نوری در سوئد چه گذشت؟