Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هادی زارع پور بعدازظهر سه شنبه در حاشیه برگزاری کارگاههای آموزشی طرح ملی آموزش عملی نماز کلید بهشت در بخش مارگون افزود: در راستای اجرای این طرح، آموزش دهندگان سوادآموزی در کارگاههای آموزشی، آشنایی با نماز و قرائت صحیح شرکت کردند.

وی بیان داشت: در این طرح هر آموزش دهنده در ۲۰ جلسه درسی مسائل مربوط به نماز را برای سوادآموزان بیان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع پور افزود: این طرح در سال گذشته نیز در استان اجرا شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته این طرح تنها در شهرستان دنا اجرایی شد، گفت: سال گذشته ۱۷۵ آموزش دهنده، برای بیش از ۶۰۰ سوادآموز این طرح را اجرایی کردند.

زارع پور تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، ترویج معارف نماز و فرهنگ درست خوانی نماز، آشنایی با احکام نماز و تصحیح قرائت نماز است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یادآور شد: استان با عملکرد بالاتر از میانگین کشور در ارزیابی انجام شده برای اجرای این طرح، جز سه استان برتر کشور است.

کد خبر 4374718

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد یاسوج مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه احتکار یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این مسابقه‌ها در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، مفاهیم، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام، نهج البلاغه، گفتمان مهدوی، دعاخوانی و روش تدریس احکام برگزار می‌شود.
پرنور افزود: دانش اموزان مقاطع متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش در این رقابت‌ها حضور دارند.
رئیس اداری قرآن اجرت نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نهمین دوره مسابقات فرهنگیان هم در رشته‌های نهج البلاغه حفظ قرآن، قرائت، تحقیق و روش تدریس و احکام مخصوص فرهنگیان  برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • مراد صحرایی: در دولت سیزدهم مرگ سند ۲۰۳۰ را اجرا کردیم / تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • اجرای طرح کلید به کلید، اولویت شرکت بازآفرینی شهری 
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین