Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:17:46 GMT

افاضلی و نظرمحمدی به گزینه‌های سپیدرود اضافه شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۵۵۴۶

افاضلی و نظرمحمدی به گزینه‌های سپیدرود اضافه شدند

خداداد عزیزی از سرمربیگری تیم سپیدرود کنار رفت تا تصمیم سازان این باشگاه با جدیت به فکر گزینه‌ای به منظور جانشینی وی باشند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپیدرود رشت روزهای بدی را تجربه می‌کند. روزهایی که می‌تواند پایه گذار سقوط این تیم به لیگ دسته اول باشد. خداداد عزیزی تنها سه هفته روی نیمکت سپیدرود دوام آورد تا اولین سرمربی مستعفی یا  اخراجی لیگ برتر در فصل هجدهم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تصمیم سازان باشگاه سپیدرود فعلا تمرینات این تیم را به سهیل حق شناس کاپیتان سابق تیم سپرده اند تا گزینه جانشین خداداد عزیزی را انتخاب و معرفی کنند. 

 

باوجود این که از علی کریمی بعنوان گزینه ای نزدیک به نیمکت سپیدرود یاد می شود، اما شنیده می شود که هومن افاضلی و علی نظرمحمدی نیز در بین گزینه های هدایت این تیم قرار دارند.

 

افاضلی فصل گذشته هدایت نفت تهران را در دست داشت. وی در حالی مسئولیت این تیم را بر عهده گرفت که نفت بیشترین راه را باری سقوط طی کرده بود و باوجود نتایج قابل قبولی که افاضلی با این تیم گرفت در نهایت عاقبتی جز سقوط انتظار آن را نکشید.

 

نظرمحمدی هم گزینه‌ای بومی برای سپیدرود به حساب می‌آید. سپیدرودی ها خاطرات خوشی از نظرمحمدی دارند و دو صعد این تیم از لیگ دو به لیگ یک و از لیگ یک به لیگ برتر با او محقق شده بود.

 

سپیدرود در پایان هفته سوم رقابتهای لیگ برتر با کسب تنها یک امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر

 بنا به گزارش مرکز فوریت‌های پزشکی بهمئی ، این زن که ۱۹ سال سن داشت ، بلافاصله به همت پایگاه اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان لیکک و سپس به بیمارستان بهبهان منتقل شد.

با وجود تلاش پزشکان این زن جوان به علت جراحات زیاد در بیمارستان بهبهان فوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود