Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@02:19:00 GMT

کشف ۶۰ هزار قطعه احتکار شده از یک انبار تهران!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۵۶۷۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، محمد امامی امین در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به التهابات اخیر بازار گفت: متأسفانه با عدم اجرای صحیح قوانین و مقررات مواجه هستیم،در موضوع گمرکات دستورالعملی ابلاغ شده است اما زیرساخت آن درست نیست حجم زیادی کالا فقط در گمرکات تهران جمع شده است.
وی با بیان اینکه هفتاد هزار تن کالا در گمرکات تهران وجود دارد و به بازار نرسیده است ، افزود: وزارت صنعت ، معدن و تجارت قبل از ابلاغ دستورالعمل باید زیرساخت های آن را در بازار فراهم می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران گفت: دربازدید از گمرکات تهران مشخص شد کالاهای وارد شده با مجوزهای لازم حداکثر تا چهارساعت می تواند ترخیص شود اما در حال حاضر با پدیده احتکار مواجهیم.
امامی امین تصریح کرد:اگر مرزها بسته شود برای یکسال آینده نیاز به کالا در استان تهران نداریم ،همه انبارهای تهران پر از کالاهای دارای نشان تجاری است که سالهاست از بازار در حال ارتزاق هستند.
وی ادامه داد: تعزیرات استان تهران در بازدید ازیکی از انبارها با بیش ازشصت هزار قطعه کالای انبار شده مواجه شده در حالی که ماه هاست یکی از کالاهایش را در نمایندگی ها عرضه نکرده است و نشان های تجاری معروف که تابلوهایشان سراسر بازار را پر کرده حق ندارند احتکار کنند.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران گفت: کالاهای کره ای بیش از ۲۰ سال است در بازار ما فربه می شوند و بخش مهمی از گردش مالی را در ایران دارند اما همیشه زودتر از دیگران به استقبال تحریم می روند و نیاز است با کمک وزارت امور خارجه خط مشی در این بخش تدبیر شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران

قطعه جدید رضا یزدانی برای سریال «افعی تهران» منتشر شد.

این قطعه با نام «چلچراغ» با آهنگسازی علیرضا افکاری و تنظیم سعید زمانی و شعری از مهدی ایوبی منتشر شده است. سریال «افعی تهران» هر چهارشنبه صبح، ساعت ۸ به طور منتشر می‌شود. سامان مقدم کارگردانی این سریال را برعهده دارد. پیمان معادی هم نقش اصلی سریال را بازی کرده و هم فیلمنامه را با پویا مهدوی‌زاده نوشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است