Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@16:31:59 GMT

اولین پروگرسیو متال در اصفهان روی صحنه می رود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۵۷۲۶

اولین پروگرسیو متال در اصفهان روی صحنه می رود

برای اولین بار کنسرت پروگرسیو متال توسط گروه شاهیر باند در اصفهان برگزار می شود.

آرمان چهارمحالیان،‌ آهنگساز و نوازنده کیبورد گروه شاهیر باند در گفت وگو با ایمنا اظهار کرد: در این کنسرت ۷ قطعه بی کلام نواخته خواهد شد که ۶  قطعه مربوط به آلبوم اول گروه و یک قطعه از آلبوم دوم و جدید گروه است.

این آهنگساز با اظهار نارضایتی از نبود حامی مالی و اسپانسر به ویژه برای گروه های موسیقی غیر پاپ گفت: تمامی هزینه های ساخت قطعات و برگزاری کنسرت به صورت شخصی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارمحالیان با بیان اینکه به دلیل ناشناخته بودن سبک های موسیقی استقبال از آنها در اصفهان پایین است، ادامه داد: هدف از برگزاری این کنسرت در درجه اول بالا بردن سطح آگاهی عمومی و انتظارات جامعه نسبت به موسیقی و هنرمندان فعال این حوزه است.

وی هدف دیگر گروه از برگزاری این کنسرت را آشنایی مخاطب به ویژه نسل جوان با سبک پروگرسیو متال اعلام کرد.

نوازنده کیبورد گروه شاهیر باند با بیان اینکه هنوز مسیری طولانی برای تحقق اهداف گروه در پیش است، خاطرنشان کرد: گروه باید بتواند نقشی هر چند کوتاه دربالا بردن سطح انتظارات جامعه از کیفیت موسیقی داخلی ایفا کند و جمعه بتوانند با اجرایی  درخور لیاقت واقعی مخاطب شبی به یاد ماندنی را برایشان رقم بزنند.

چهارمحالیان درباره نام گروه نیز گفت: «شاهیر» از ترکیب دو کلمه «شاه» و «هیر» ایجاد شده که شاه به معنای پادشاه و هیر به معنای آتش است و از این رو شاهیر به معنای پادشاه آتش به عنوان کلمه ای تازه به فرهنگ لغت فارسی وارد شده است.

به گزارش ایمنا،‌ کنسرت پروگرسیو متال ۲۶ مرداد (جمعه) ساعت ۲۰:۳۰ توسط گروه موسیقی شاهیر باند در تالار فرشچیان برگزار می شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد

رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که اطفای آتش‌سوزی همراه با انتشار دود خطرناک در یک واحد متالورژی در بخش دفاعی پایگاه نظامی دیهل متال آلمان Diehl Metal که سیستم IRIS-T را تولید می‌کند، متوقف شده است.

به گفته آدریان ونزل، سخنگوی سازمان آتش نشانی برلین، این سازه به طور کامل سوخته و بخشی از آن سقوط کرده است. وی افزود: تیم‌های آتش نشانی شامل ۱۶۰ آتش نشان در حال اطفای حریق از بیرون بودند، زیرا از داخل نمی‌توانستند آتش را مهار کنند. این در حالی بود که ساعاتی بعد با انتشار گاز‌های سمی و ذوب شدن مواد شیمیایی اطفای حریق متوقف شد و آتش نشانان اجازه دادند سازه در آتش بسوزد.

به گفته سخنگوی آتش نشانی در صورت اطفای حریق احتمال ورود مواد سمی به آب منطقه و سفره‌های زیرزمینی وجود داشت برای همین اطفای آن متوقف شده است.

بر اساس گزارش مجله آلمانی اشپیگل، آتش سوزی در تاسیسات دیهل در برلین، که بخشی از یک شرکت تولید کننده سیستم‌های دفاع هوایی برای اوکراین است، بر تولید IRIS-T تاثیری نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو
  • اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟