Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اندونزی، ملی پوشان تمرین خود را از ساعت ١٦:٣٠  به وقت محلی تمرین آغاز کردند که  البته تمرین امروز با مشکلاتی برگزار شد.آخرین تمرین تاکتیکی شاگردان کرانچار در زمین خاکی بود!

*در ابتدا به دلیل محدودیت زمانی بازیکنان بدن‌های خود را گرم کردند و در ادامه برای مرور کارهای تاکتیکی به دو قسمت تقسیم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین امروز زیر نظر مستقیم کرانچار و دستیارانش رضا شاهرودی، سهراب بختیاری زاده و فرشاد ماجدی انجام شد و به نظر می رسید با توجه به آنالیز عربستان برنامه های تاکتیکی روی نقاط ضعف و قوت سعودی ها شکل گرفته باشد.

*با توجه به ضعف در ضربات سر که در دیدار دوستانه با تیم ملی چین با آن مواجه شده بودند، در تمرین امروز به مدت ١٥ دقیقه سانتر به روی دروازه و دفع توپ از سوی مدافعان کار شد. فرار از پرسینگ یکی دیگر از برنامه های تمرینی امروز ملی پوشان بود. آنالیزها نشان داده که عربستانی ها مهارت زیادی در پرسینگ دارند، به همین دلیل امروز کرانچار و دستیارانش به شدت از بازیکنان می خواستند با درایت از فضاهای تحت فشار خارج شوند.

*در بخش پایانی تمرین تمرین پنالتی و ضربات آزاد انجام شد و تمرین خیلی سریع با سرد کردن بدن ها تمام شد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی بعد از شکست از پی اس جی به بازیکنانش گفته بود بدون تعطیلی و استراحت برای بازی با رئال آماده خواهند شد ولی پس از تمرین ریکاوری دیروز و مشاهده شرایط روحی بازیکنان، در نهایت تصمیم گرفت تمرین امروز را تعطیل کند.

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، امروز فقط پدری و سرخی روبرتو در تمرین بودند و گاوی نیز انفرادی کار کرد. 

باخت به پی اس جی و حذف از لیگ قهرمانان در کنار مصاحبه انتقادی گوندوگان علیه آرائوخو باعث شده تا اوضاع رختکن بارسا در آستانه ال کلاسیکو مساعد نباشد. ژاوی بهترین تصمیم را در تعطیلی تمرین گرفت و به بازیکنان گفت جمعه اولین تمرین جدی برای بازی با رئال را انجام خواهند داد. این آخرین فرصت بارسا برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی لالیگاست. فاصله با کهکشانی ها در فاصله هفت بازی تا پایان فصل هشت امتیاز است.

دیگر خبرها

  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • انتقام تاکتیکی و تمرین راهبردی
  • رانش‌زمین در اندونزی قربانی گرفت
  • رانش‌زمین در ابن کشور قربانی گرفت
  • انتقام تاکتیکی و تمرین راهبردی