Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@17:11:16 GMT

تولید گوشی ارزان قیمت با امکانات بالا

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۵۸۹۹

تولید گوشی ارزان قیمت با امکانات بالا

گوشی های مجهز به نمایشگرهای بزرگ و قدرتمند معمولا قیمت بالایی دارند، اما شرکت آلکاتل گوشی ارزان قیمتی را تولید کرده که از نمایشگر مطلوبی برخوردار است.

ایران آنلاین /این گوشی که آلکاتل ۷ نام دارد ۱۸۹ دلار قیمت دارد و از نمایشگری با نسبت نمایش ۱۸ به ۹ برخوردار است.

در این گوشی از پردازنده هشت هسته ای و ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ گیگاهرتزی MT۶۷۶۳ مدیا تک، دو گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری استفاده شده است.

یک قابلیت جالب دیگر این گوشی، علیرغم قیمت پایین آن استفاده از فناوری دوربین دوگانه در تلفن همراه مذکور است. یکی از دوربین های پشتی این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی و دیگری ۲ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی گوشی یادشده هم از دقت ۸ مگاپیکسل برخوردار است.

حسگر اثر انگشت و قابلیت باز کردن قفل گوشی با صورت دو مورد دیگر از امکانات جذاب گوشی یادشده است. نمایشگر ۶ اینچی این گوشی از دقت ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت نمایش ۱۸ به ۹ برخوردار است.

شرکت آلکاتل پیش از این هم سابقه تولید گوشی های ارزان قیمت را داشته و از جمله گوشی تری وی را به قیمت ۱۵۰ دلار عرضه کرده است.

/ مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هیئت مدیره تعاونی مرغداران شهرستان همدان با حضور ربانی‌مهر معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان، شفیعی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و میرزایی مدیر اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان همدان، ورمزیار مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان در این نشست گفت: تقویت تعاونی‌ها یکی از برنامه‌های با اولویت در سال جاری است و همه باید به توسعه و تقویت تعاونی‌ها در تأمین، تولید و توزیع کالاهای اساسی کمک کنند.

اسدالله ربانی‌مهر افزود: بازار مرغ همدان در وضعیت ثبات قیمت است و قیمت مرغ در همدان ۱۵ تا ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل است و بیش از مصرف، مرغ تولید می‌شود و حتی مرغ منجمد تنظیم بازاری در اکثر فروشگاه‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: تعاونی مرغداران شهرستان همدان از بزرگترین تعاونی‌های غرب کشور است و در حوزه تولید و توزیع مرغ باید ورود جدی‌تری داشته و در جلسات تنظیم بازار شهرستان حضور فعالی داشته باشد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل و مشکلات این تعاونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر عامل تعاونی گزارشی از اقدامات این تعاونی بیان کرد.

کد خبر 6098417

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • اقامتگاه‌های ارزان و اقتصادی در آبادان
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • دانشمندان به کمک نمک، سوپر باتری ارزان قیمت ساختند
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)