Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:51:35 GMT

اولین تصاویر از استقرار ورزشکاران ایران در اندونزی+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۵۹۱۹

اولین تصاویر از استقرار ورزشکاران ایران در اندونزی+فیلم

‍‍‍‍‍‍

تیم های ملی ایران پس از ورود به اندونزی در در دهکده ورزشکاران بازی های آسیایی اسکان داده می‌شوند.

به گزارش ایسنا، هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 از 27 مرداد در اندونزی آغاز می شود. تعدادی از تیم های ملی ایران راهی محل برگزاری رقابتهای خود که شامل جاکارتا، حومه و پالمبانگ است، شده اند.تیم های ملی ایران پس از اسکان در دهکده بازی ها، تمرینات خود را دنبال می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه اولین فیلم و تصاویر از محل اسکان ورزشکاران ایران در اندونزی را مشاهده می کنید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

در میان تیم های اعزامی  به بازی ها، تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان در هتل اسکان دارد چراکه مسابقه کوهستان در حومه جاکارتا برگزار می شود. البته کمیته برگزاری اعلام کرده این ورزشکاران هم باید در دهکده ورزشکاران اسکان یابند اما دهکده ورزشکاران با مسیر مسابقه حدود 4 ساعت فاصله دارد  از این رو کمیته ملی المپیک رکابزنان کوهستان را در هتلی در همان حومه جاکارتا اسکان داده است.

هتل رکابزنان کوهستان ایران

کمیته ملی المپیک برای لباس ورزشکاران با شرکت مجید قرار داد بست و برای این بازیها چند دست لباس در اختیار هر یک از ورزشکاران ایران قرار گرفت که در ادامه تصاویر لباس های مختلف ورزشکاران ایران را مشاهده می کنید:

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا

علی جبلی ملی پوش شنا ایران در گفت و گو با خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان مازندران گفت: شناگران ایرانی با کمترین حمایت‌ها به افتخارات زیادی دست پیدا کردند و قطعا با توجه بیشتر، جایگاه‌های بالاتری را نیز کسب می‌کنیم.

او با بیان اینکه بیشتر هیات‌های شنای استان‌ها حتی یک استخر هم ندارند، افزود: فدراسیون شنا و هیات‌های استانی در حد توان خودشان از ما ورزشکاران حمایت می‌کنند اما تجهیزات و زیر ساخت کاملی در اختیار نداریم که بتوانیم سطح تمرینات را بالا ببریم.

جبلی با انتقاد از تبعیض بین فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی، گفت: نسبت به فوتبالیست‌ها خیلی جایگاه ما شناگران متفاوت است.

او افزود: تمرکز ما باید روی تمرین باشد تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم، اما بعضی اوقات درگیری‌های مالی تمام زندگی و ورزش ما را بهم می‌ریزد.

جبلی گفت:‌ای کاش تمام ورزش‌ها را با یک چشم نگاه می‌کردند و تمام ورزشکاران در یک سطح بودند. در رشته شنا در بازی‌های المپیک و آسیایی مدال‌های زیادی توزیع می‌شود و اگر به آن توجه شود، نتیجه بسیار عالی خواهیم داشت.

او افزود: نمی‌گویم که فقط به ورزش ما توجه شود ولی خیلی ساده می‌توان نتیجه گرفت که اگر رشته‌ای با حمایت اندک می‌تواند، سه ورودی مسابقات جهانی را بدست بیاورد، قطعا اگر به ورزشکارانش توجه بیشتری کنیم، مدال‌های رنگارنگی هم از آن به دست می‌آید.

ملی پوش شنا در پایان خواستار توجه و استعدادیابی به استان‌های ساحلی داشت و گفت: در شهر‌های مختلف کشور مخصوصا در شهر‌های ساحلی ایران، استعداد‌های نابی در رشته شنا وجود دارد که با کمی حمایت و برنامه ریزی صحیح می‌شود آینده خیلی خوبی را در شنا ایران شاهد باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • پرتاب اوت های دقیق و دیدنی پراتاما آرهان، بازیکن جوان تیم ملی اندونزی / فیلم
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا