Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد تجری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص رسیدگی به مناطق زلزله در استان کرمانشاه گفت:با توجه به شدت زلزله در استان کرمانشاه آسیب و خسارت های جدی به مسکن مهر سرپل ذهاب وارد شده است.

نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:همانطور که در مصاحبه های قبلی اشاره شد بازسازی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه آغاز شده و مصوباتی در این رابطه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی وضعیت زلزله زدگان مستاجر استان کرمانشاه

این عضو کمیسیون اصل 90 در مجلس شورای اسلامی، افزود:با توجه به اینکه مستاجران از عمدتا از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند مقرر شده که تمهیداتی برای خانه دار شدن زلزله زدگان مستاجر اندیشیده شود و تا آن جا که اطلاع دارم یک قطعه زمین در حدود 6 هکتار برای انجام این مهم خریداری شده است.

تجری در ادامه گفت:فراخوانی برای شناسایی زلزله زدگان مستاجر در مناطق زلزله زده انجام شده است تا تسهیلاتی برای خانه دار شدن این قشر ارائه شود و امیدوام مسئولان در ادامه رسیدگی ها خود با تسریع در امور، کارها را به سرانجام برسانند.

بررسی روند ساخت و ساز در مناطق زلزله زده روستایی استان کرمانشاه

وی افزود:ساخت و ساز در مناطق زلزله زده روستایی استان کرمانشاه با توجه به اینکه خیلی درگیر بروکراسی اداری نمی شوند روند مناسبی داشته هر چند افزایش قیمت مصالح ساختمانی روند ساخت و ساز را با کندی روبرو کرده است که باید این مشکل را حل کرد.

نایب رئیس اول کمیسیون اصل 90 در مجلس شورای اسلامی،یادآور شد: با توجه به رشد قیمت مصالح ساختمانی پیشنهاد می شود دولت تسهیلات و کمک های بلاعوض بیشتری برای رسیدگی به مناطق زلزله زده در نظر بگیرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی

عبدالحسین زارع رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : ۶۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه استان کرمانشاه در محور‌های مواصلاتی استان به ویژه در نقاط حادثه‌ساز و پر تردد جاده‌ای حضور دارند تا بتوانند سفر ایمن را برای هم‌وطنانمان رقم بزنند.

وی افزود: با همکاری و همراهی مردم طی فروردین‌ماه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم که در نتیجه آن تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه ۸ درصد کاهش یافت.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بارش باران در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه هم‌اکنون سطح جاده‌های استان در برخی محور‌ها لغزنده است و شاهد بارش‌های پراکنده هستیم.

وی ادامه داد: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و عجله، همراه داشتن تجهیزات لازم، اطمینان از ایمنی خودرو برای سفر ضروری است تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

زارع خاطرنشان کرد: افرادی که قصد سفر و تردد در محور‌های مواصلاتی را دارند می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کرده و مسیر مورد نظر خود را بررسی کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار شاهد بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف جاده‌ای هستیم به رانندگان توصیه می‌کنیم حتماً قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • تمهیدات لازم برای کنکور ۱۴۰۳ اندیشیده شد
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال