Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@15:02:19 GMT

توسعه حرفه ای معلمان مقدمه توسعه انسانی است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۶۰۰۶

توسعه حرفه ای معلمان مقدمه توسعه انسانی است

علیرضا کمره ای روز سه شنبه در آغاز به کار گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور در ارومیه افزود: می توان در گردهمایی های مشترک روسای ادارات و سایر نشست ها به بخشی از توسعه حرفه ای با تبادل اندیشه و افکار دست پیدا کرد.
وی گفت: فراهم کردن فرصت ها و نشست های هم اندیشی نیز برای گفت و گو و تعامل افراد باهم می تواند به توسعه حرفه ای کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: هم اندیشی از اهداف این گردهمایی و لازمه پیشرفت مدیران این حوزه است تا انتظارات آموزش و پرورش را در حیطه کاری مورد نظر برآورده سازند.
کمره ای ادامه داد: هم اندیشی و تبادل نظر و رسیدن به فهم مشترک در این زمینه نیز جزو اهداف برگزاری این نشست است.
وی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد تلاشی برای ارزیابی کارکرد صحیح سیستم است، بیان کرد: این حوزه دارای نقش مهمی در آموزش و پرورش بوده و نیاز به تقویت جایگاه این بخش در سیستم ضروری است.
به گزارش ایرنا گردهمایی روسای ادارات ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از امروز /سه شنبه/ به مدت 2 روز در ارومیه برگزار می شود.
7125/7129/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش حرفه توسعه انسانی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه کسب می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی خود نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجومعلمان ورودی 98 و  99 دانشگاه فرهنگیان ( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه به آنها تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها 6 امتیاز و در بخش سنوات تجربی 4 امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین