Web Analytics Made Easy - Statcounter

روند ساخت اتوبان تبریز-سهند با پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصدی از یک ماه گذشته با سرعت مطلوبی پیگیری می‌شود. ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، پروژه اتوبان «تبریز- سهند» یک پروژه 29 کیلومتری بیش از 15 ساله است که احداث آن به دلیل وجود معارضین متعدد تنها دو قطعه آن پیشرفت فیزیکی داشت و سهم سازمان عمران شهر جدید سهند به طور کامل احداث شد و یک قطعه در محدوده روستای اسنجان به دلیل تداخل با اراضی کشاورزی این روستا و داشتن معارض پیشرفتی نداشت و چندین گره بزرگ در پروژه ایجاد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اجرای این پروژه علاوه بر کاستن از زمان 30 دقیقه‌ای سفر به 10 دقیقه موجب کاهش ترافیک و تلفات جاده‌ای محور تبریز-سهند-آذرشهر می‌شود.

انتهای پیام /ح

R7887/P1357/S6,47/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، در حالیکه مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری روز گذشته (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) گفت: تقاطع غیر هم سطح سه راهی هفشجان به یک کارگاه فعال تبدیل شده و تا کنون به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است. شهروند خبرنگاری از کندی پیشرفت این پروژه  که از سال ۹۷ کلید خورده است انتقاد کرده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما : 
با سلام
می‌خواستم پیگیری کنم چرا نزدیک به سه ماه در تقاطع سه راهی هفشجان هیچ گونه اقدامی جهت تکمیل این پروژه صورت نمی‌گیره و کسی هم پاسخگو در این زمینه نیست
باید چند تا تصادف دیگه برای مکان صورت بگیره تا مسئولین محترم فکری برای تکمیل این پروژه چندین ساله بکنند
با تشکر
محمدرضا بهیم از هفشجان

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد