Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بیست و سومین روز از تیر ماه ۱۳۹۷ با اخبار و حاشیه‌های گوناگونی همراه بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به سهم ۵۰ درصدی ایران از دریای خزر، پروپاگاندا یا واقعیت؟ و آیا واقعا" لازم است که میوه‌ها را بشوییم؟ اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،امروز خبرهای متعددی در گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان منتشر شد در ادامه می توانید چند خبر که مخاطبان بیشتری از آن بازدید کردند را بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دیدن متن کامل اخبار بر روی تیترها کلیک کنید.

صحنه‌ای عجیب در تهران! +عکس
پورشه سواران در تهران یک دورهمی با هم گذاشتند.     بی‌بی سی فرمانده جنگ رسانه‌ای علیه ایران است/سربازان ملکه از خودشان ترسیدند! / آش شور بی بی سی صدای مردم انگلیس را هم در آورد!
اقدامات ضد ایرانی بی بی سی فارسی و تلاش این شبکه برای فرماندهی ستاد عملیات روانی علیه ایران با واکنش‌های بسیاری روبرو شده و اعتراضات به اقدامات خصمانه رسانه دولتی انگلیس فراگیر شده است.     تیم ملی به پرتگاه نزدیک می‌شود/ قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام قطعی شد/ رحمتی: فضای استادیوم‌ها را با هم عوض می‌کنیم
بلیت فروشی انحصاری یا راز سر به مهر؟، بازگشت به لیگ اروپا با پیراهن رن، آیندهون منتظر دلفی بی خبر، آخرین تمرین‌ها برای طلا، ایستاده در غبار، بحث قومیتی چرا باید وارد فوتبال شود، از طرف فیفا خطری ما را تهدید نمی‌کند، اتحاد ستاره‌های فوتبال علیه فحاشی در ورزشگاه‌ها و منتقد اصلی کی روش بالای سر توشاک از جمله عناوین صفحه اول روزنامه‌های ورزشی امروز کشورند.     سهم ۵۰ درصدی ایران از دریای خزر، پروپاگاندا یا واقعیت؟
تبلیغاتی که درباره «سهم ۵۰ درصدی ایران از دریای خزر»، که گویا اکنون به شدت تنزل یافته، مبنای تاریخی و حقوقی ندارد و تبلیغات سیاسی (پروپاگاندا) است.     اثر سقوط لیر بر اقتصاد ایران +جدول
کاهش شدید ارزش لیر در ترکیه باعث شد که دو دیدگاه درخصوص اثرگذاری آن بر اقتصاد کشور به وجود آید. این موضوع می‌تواند از یکسو، ارزش صادرات ایران به ترکیه را برای صادر‌کننده‌ها کاهش دهد و از سوی دیگر، تمایل برای واردات از ترکیه افزایش یابد.     به آتش کشیدن بیش از ده‌ها خودرو در سوئد+عکس
در چندین شهر سوئد جمعی از اغتشاش گران که ماسک به صورت داشتند ده‌ها ماشین را به آتش کشیدند.     ۵ عادت آزاردهنده رایج گردشگران
براساس یک نظرسنجی که در بین ۱۰ هزار نفر از گردشگران نقاط مختلف دنیا مانند انگلستان، آمریکا، استرالیا، مالزی، سنگاپور، تایلند، چین و... انجام شده،۵ عادت آزاردهنده هست که جوامع محلی و همسفران آن‌ها را وادار به واکنش می‌کند.     هیولای هفت سر! / خوش رقصی العبادی برای ترامپ/ ضرورت‌ها و الزامات انعقاد کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر
فساد برای همه کشور‌ها عاملی است که بنیان‌ها را سست می‌کند و سرمایه‌ها را از بین می‌برد، ولی برای جمهوری اسلامی که گرگ‌های دندان تیزکرده آمریکایی و سلطنت‌طلب در کمین برای حمله نشسته‌اند، بسیار خطرناک‌تر و مهلک‌تر است.     ماست چگونه به لاغری شما کمک می‌کند؟ / ادعای تاثیر مثبت نوشابه‌های رژیمی در مبتلایان به سرطان رود/ گرم‌مزاج‌ها در تابستان چه بخورند؟
اگر میخواهید بدانید چرا خشکی دهان به سراغمان می‌آید؟ و ماست چگونه به لاغری شما کمک می‌کند؟ حتما بسته سلامت امروز را بخوانید.     آیا واقعا" لازم است که میوه‌ها را بشوییم؟  
به گزارش مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های واگیردار، شستن میوه با آب شرب می‌تواند افراد را از آلوده شدن به باکتری‌هایی همانند سالمنولا، اکولی و لیستریا محافظت کند.  

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: باکتری لاغری سلطنت طلب گردشگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله: به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم

یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که این جنبش به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی و کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، حزام محمد الاسد، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با اسپوتنیک تاکید کرد که تا زمان توقف جنگ علیه نوار غزه، این جنبش به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.

وی همچنین گفت که جنبش انصارالله در پاسخ به تجاوزها علیه یمن نیز به هدف قرار دادن کشتی های آمریکایی و انگلیسی ادامه خواهد داد.

نیروهای مسلح یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مردم غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا برای این رژیم را که در دریای سرخ، اقیانوس هند و تنگه باب‌المندب عازم سرزمین‌های اشغالی بودند، هدف قرار داده است.

نیروهای مسلح یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی نیروهای ائتلاف حامی رژیم اسرائیل را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

آمریکا و انگلیس چند نوبت به بهانه صیانت از کشتیرانی بین‌المللی علیه مواضع نیروهای یمنی حمله کردند، اما این اقدامات به گواه کارشناسان بین‌المللی نتوانسته تا حملات علیه کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در دریای سرخ را مهار و بازدارندگی ایجاد کند.

اتحادیه اروپا نیز یک ماموریت دریایی در دریای سرخ موسوم به «آسپیدس» تشکیل داده و مدعی شده که هدف از این عملیات، فقط دفاعی خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • به رخ کشیدن گوشه‌ای از اقتدار نظام با عملیات تنبیهی وعده صادق
  • گزارش آژانس از میزان آسیب وارد شده به تأسیسات ایران
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • نکات نگهداری از گیربکس دستی خودرو
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • انصارالله: به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم
  • افزایش میزان گردشگران خارجی در سال گذشته به بیش از ۵۰ درصد
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ
  • میزان گردشگران خارجی در سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت