Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مجتبی امینی با دریافت حکمی از سوی سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به عنوان مشاور رییس و معاون فرهنگی این سازمان منصوب شد.

وی از اسفند سال گذشته به عنوان مشاور رییس سازمان و سرپرست معاونت فرهنگی در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مشغول خدمت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از وی حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور عهده‌دار این سمت بوده است.

امینی که سابقه تهیه‌کنندگی در سینما و تلویزیون را دارد، مدیرعامل پیشین موسسه شهید آوینی است. وی تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی «چراغ‌های ناتمام»، «بدون مرز»، «به تهران خوش آمدید»، «آفریقا»، «شکارچی شنبه» و «فرمانروای زیر آب» را بر عهده داشته است.

دبیری جشنواره‌های فرهنگی و هنری از جمله جشنواره فیلم کوتاه «سما» با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی و جشنواره بین‌المللی «چهل‌چراغ» با محوریت امام حسین (ع) از دیگر سوابق امینی است.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام حسین شهرداری تهران فرهنگی و هنری فرهنگی هنری معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان

آیین اختتامیه برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی و تجلیل از هنرمندان برتر کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولین و مدیران فرهنگی هنری استان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی،مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آیین گفت:در ادامه اجرای برنامه هایی که در طول هفته هنر انقلاب اسلامی توسط سازمان بسیج هنرمندان و کانون های تابعه در نواحی برگزار شد امروز با محوریت گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان بسیج هنرمندان و همینطور بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هنرمند به ویژه شهید هنرمند سید مرتضی آوینی هنرمند مستند ساز، عکاس،نویسنده، روزنامه نگار و نظریه پرداز سینمای اسلامی ایرانی با حضور جمعی از هنرمندان عرصه های مختلف هنری آیین اختتامیه برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین و مدیران فرهنگی هنری در محل ستاد کنگره سرداران شهید استان برگزار شد.

جمشیدی با بیان اینکه در این مراسم برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اجرا شد، افزود: در پایان از مسئولین کانون های بسیج هنرمندان شهرستان ها، رؤسای انجمن‌های ادبی هنری سازمان بسیج هنرمندان، هنرمندان شاخص عرصه های مختلف هنری، مسئولین فضای مجازی این سازمان و کانون های تابعه با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • بازگشایی کارخانه ریسباف در هفته فرهنگی اصفهان
  • رییس حوزه هنری قزوین قائم مقام سازمان سینمایی شد
  • چاره اندیشی شهرداری پایتخت برای سفید بالک ها
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • تونل شهید متوسلیان در مدت ۵ سال ساخته می‌شود
  • تجهیز ۱۰ سالن و آماده‌سازی ۳ هزار صندلی تئاتر در فرهنگسرا‌ها
  • انتصاب معاون بین الملل بنیاد سعدی
  • حضور دو مستندساز هرمزگانی در اولین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی