Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:50:35 GMT

عطایی: قطر با سرمربی آرژانتینی‌اش خطرناک است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۶۱۷۱

عطایی: قطر با سرمربی آرژانتینی‌اش خطرناک است

سرمربی تیم والیبال ایران در AVC کاپ گفت: چین تایپه در مسابقه امروز اسیر برنامه‌های تاکتیکی تیم ما شده بود.

به گزارش "ورزش سه"، بهروز عطایی پس از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل چین تایپه اظهار داشت: در مسابقه‌ای که روز نخست مقابل این تیم برگزار کردیم اطلاعات کافی از آنها نداشتیم و مجبور بودیم در طول بازی عملکرد آنها را آنالیز کنیم؛ اما امروز با اطلاعات کافی و کامل از تیم حریف وارد زمین شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نقاط قوت و ضعف تیم حریف را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم و سوار بازی شدند. چین تایپه تیم پر قدرتی است که دیروز هم تیم خوب قزاقستان را شکست داده بود؛ اما امروز اسیر برنامه‌های تاکتیکی تیم ما شد و بازیکنان این تیم نتوانستند توانایی‌های خود را ارائه کنند.


عطایی در ادامه بیان داشت: تیم چین تایپه در کل جریان بازی در کنترل تیم ما بود. فقط در بخش‌هایی از بازی اشتباهاتی داشتیم که به خاطر جوان بودن تیم رخ می‌داد زیرا در طول بازی از امتیاز گرفتن و موفقیت سیر می‌شوند. بازیکنان فکر می‌کنند بازی تمام شده اما باید بدانند تا زمانی که داور از سکو پایین نیامده بازی تمام نشده است.


وی درباره مسابقه با قطر در بازی فینال گفت: قطر از کادر فنی آرژانتینی برخوردار است و با سیستم بازی می‌کند. قطعاً تیمی که به فینال می‌رسد با کیفیت است. قطر همه بازی‌ها را سه بر صفر برده بود و فقط در نیمه‌نهایی یک ست به ژاپن داد. چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید با همه توان بازی کنیم.

والیبال بهروز عطایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال بهروز عطایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌سوزی یاران محمدی در بازی 6 امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته سی و سوم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال آدانا دمیر اسپور در حالی که مثل دیدارهای قبل میلاد محمدی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (به وقت ایران) مقابل سامسون اسپور رده دوازدهمی قرار گرفت.

یاران محمدی پس از ناکامی در دو هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه که یک شکست و یک مساوی داشتند، در مسابقه امروز هم نتوانستند در زمین سامسون اسپور به پیروزی دست پیدا کنند و متوقف شدند.

تیم فوتبال آدانا دمیر اسپور که در صورت کسب پیروزی در مسابقه امروز می‌توانست به رده دهم جدول سوپر لیگ ترکیه صعود کند، با تساوی یک بر یک در دیدار خارج از خانه مقابل سامسون اسپور، 41 امتیازی شد تا در رتبه یازدهم این رقابت‌ها بایستد.

میلاد محمدی، مدافع چپ ایرانی آدانا دمیراسپور در مسابقه امروز مقابل سامسون اسپور حضور کامل در ترکیب تیمش داشت و نُهمین بازی خود در سوپر لیگ ترکیه را انجام داد.

دیگر خبرها

  • شوخی گلزار با مردم
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!
  • گلزن ملوان در بازی بزرگ: همان همیشگی!
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • فرصت‌سوزی یاران محمدی در بازی 6 امتیازی