Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@06:02:41 GMT

مایلی‌کهن: قضیه را ول کنید!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۶۱۹۴

خرداد:«ما عادت داریم همیشه وقتی به خودمان اهانت می‌کنند، ناراحت می‌شویم. تازه من این طور نبودم و زمانی که به دیگران اهانت می‌شد، ناراحت شدم و واکنش نشان دادم. گفتم محیط ورزشگاه‌ها نباید این طور باشد، باید همه لذت ببریم اما همه به من خندیدند. ول کنید قضیه را! حوصله زیادی دارید؟»
به گزارش خرداد، ورزش سه نوشت: «در شرایطی که فوتبال ایران روی سکوها خبرهایی داغ‌تر از داخل زمین چمن دارد، جای یک نفر خالی است؛ یک نفر که هشدار بدهد، انذار کند، دل بسوزاند و کمی مسئولان امر را به تکاپو بیندازد تا کاری برای این فوتبال انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تلاش کردیم در یکی از گام‌های نخست کمپین نه به خشونت ورزشگاه‌ها با یکی از دلسوزهای فوتبال صحبت کنیم؛ مردی که البته حضورش روی نیمکت‌های این فوتبال دور از حواشی هم نبود اما همیشه می‌شد به دغدغه‌مند بودنش گواهی داد.
محمد مایلی‌کهن همان طور که انتظار می‌رفت، صحبت کوتاهش با ما را این گونه آغاز کرد: من هیچی از فوتبال نمی‌دانم و سر درنمی‌آورم. دیده‌اید که هفت - هشت ماهی هم هست که حرف نمی‌زنم.
او وقتی متوجه شد که مسئله مد نظر ما به جو متشنج و البته خطرناک استادیوم‌ها و رفتارهای پرخاشگرانه تماشاگران در هفته‌های اخیر مربوط است، گفت: مسائل جدید که اصلا به فوتبال ربط ندارد. مسئله مملکتی است و به مشکلات عدیده معیشتی مردم مربوط است. من دیگر صحبت نمی‌کنم. بس است دیگر. چقدر حرف بزنیم؟ آن قدر خودمان را اذیت کردیم که از بین رفتیم و تمام شد.
او در معدود حرف‌هایی که درباره جو استادیوم‌ها زد، اشاره کرد: من هفت - هشت سال پیش در این باره صحبت کردم، دوباره ۲ سال قبل هم حرف زدم. یعنی صحبت که هیچ، عمل کردم. ما عادت داریم همیشه وقتی به خودمان اهانت می کنند، ناراحت می شویم. تازه من این طور نبودم و زمانی که به دیگران اهانت می شد، ناراحت شدم و واکنش نشان دادم. گفتم محیط ورزشگاه ها نباید این طور باشد، باید همه لذت ببریم اما همه به من خندیدند. ول کنید قضیه را، حوصله زیادی دارید؟
مایلی کهن افزود: جالب است بدانید برخی از آقایان که خودشان از ابتدا عامل توهین ها بودند، الان صدایشان درآمده و قیافه مظلومانه به خودشان گرفته اند؛ در حالی که خود آنها بنیانگذار این مسائل بودند.
پیشکسوت فوتبال ایران در پایان هم حرف هایی مانند شروع صحبت هایش را به زبان آورد: من نمی دانم که چاره ای دارد یا نه. اصلا نه ورزش می دانم و نه فوتبال.» برچسب ها: مایلی‌کهن ، فوتبال ایران ، فوتبال

منبع: خرداد

کلیدواژه: مایلی کهن فوتبال ایران فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، دست اندرکاران و جمعی از بازیگران سریال «نون خ ۵» فردا ـ سه شنبه ـ با حضور در واحد ارتباط با مخاطبان (۱۶۲)، به صورت مستقیم و بی‌واسطه پاسخگوی نقد و نظرات مردم خواهند بود.

پس از آن نشست خبری این سریال با حضور اصحاب رسانه به میزبانی اداره کل روابط عمومی سازمان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال