Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@22:02:53 GMT

عجایب تمرین امیدها؛ قائدی با رونالدو و رفقا+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۶۳۹۹

عجایب تمرین امیدها؛ قائدی با رونالدو و رفقا+تصاویر

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید ایران فردا در اولین رقابت آسیایی خود به مصاف عربستان خواهد رفت. این در شرایطی است که شاگردان زلاتکو کرانچار مشکلات زیادی بابت آماده سازی خود در این رقابت‌ها بعد از حضور در اندونزی پشت سر می‌گذارند. فعالیت حمید استیلی به عنوان مدیر این تیم در نهایت باعث شد تا زمینی بی کیفیت نصیب آنها برای انجام تمرین امروز و پیش از جدال حساس با عربستان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


زمینی خاکی همراه با حضور جالب توجه ساکنان این منطقه در استقبال از ستاره‌های جوان و جویای نام تیم امید ایران. در یکی از این تصاویر بدل اندونزیایی رونالدو نیز در کنار مهدی قائدی ژست خود را به اجرا گذاشته و تصاویری از حضور زنان و کودکان ساکن این منطقه در محل تمرین تیم امید از نکات جالب توجه دیگر در مسیر آخرین تمرین آماده سازی شاگردان زلاتکو محسوب می‌شود.

 

 

 

 

 

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • تمرین استقلال در حد یک مسابقه رسمی! (عکس)
  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس
  • تمرین دادن جالب هادی چوپان به پسرش در باشگاه (فیلم)