Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@20:23:23 GMT

دفترچه راهنمای کاردانی منشر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۶۴۶۴

دفترچه راهنمای کاردانی منشر شد

زمان و نحوه انتخاب رشته از طریق سامانه اطلاع رسانی روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش به نشانی sanjesh.iau.ac.ir، پیام رسان سروش @iau.sanjesh و پیام رسان ایتا @iau_sanjesh اعلام خواهد شد.

دارندگان دیپلم کاردانش یا فنی حرفه‌ای ودیپلم سه ساله متوسطه نظری یا دیپلم کامل چهار ساله نظام قدیم متوسطه امکان ثبت نام در کاردانی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، داشتن دیپلم کامل نظام قدیم و یا مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه جهت ثبت نام کاردانی ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی الزامی است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کاردانی ناپیوسته سازمان سنجش سوابق تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به پایان دوران سرپرست دبیری محمد مشهدی یاری و همچنین استعفاء وی حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی امروز(چهارشنبه)طی حکمی پژمان معتمدی را بعنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب کرد.

در متن حکم معتمدی آمده است؛
نظر به تعهد،تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی،به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود پیگیری امور برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و رسیدگی به امور جاری مورد اهتمام قرار گیرد.

امید است با اتکال به خداوند متعال،در سایه توجهات علی ابن موسی الرضا(ع)و با به ه گیری از تمام ظرفیت‌ها در جهت توسعه پایدار دوومیدانی گام بردارید.

لازم به ذکر است،پژمان معتمدی از جمله مربیان و مدرسین برجسته ورزش دووومیدانی است،که در حال حاضر بعنوان ریاست دانشکده تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی فعالیت می‌نماید که در سوابق وی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی،مدرس ارشد کنفدراسیون دوومیدانی و فوتبال آسیا بعنوان برخی از فعالیت‌های وی دیده می‌شود.

کد خبر 6081010

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • راهنمای سفر لحظه آخری به استانبول
  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد + سوابق
  • راهنمای خرید مانیتور ال جی و سامسونگ
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد