Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی رایتل؛ این اپراتور برای مشترکینی که در سال 97 از سیم‌کارت  قدیمی رایتل خود استفاده نکرده‌اند، هدیه بازگشت به خانواده رایتل در نظر گرفته است.
 
بر این اساس، تمامی مشترکینی که سیم‌کارت خود را پیش از سال 97 تهیه، اما در سال 97 از آن استفاده نکرده‌اند، چنانچه تا عید سعید قربان سیم‌کارت خود را فعال کنند، تا 50 گیگا بایت اینترنت هدیه، از رایتل دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
گفتنی است هدایا به صورت خودکار برای مشترکین فعال خواهد شد. جزییات طرح از طریق لینک قابل مشاهده است.
 
لازم به ذکر است مشترکین در صورتی که به سیم‌کارت رایتل خود دسترسی نداشته باشند؛ می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌هاو نمایندگی‌های رایتل، نسبت به تعویض و دریافت سیم‌کارت اقدام کنند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رایتل اینترنت هدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی با تشویق هواداران به ترکیب برگشت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی مقابل پیکان به میدان می‌رود که خط دفاعی این تیم به نسبت دربی پایتخت دچار تغییر شده و با بازگشت حسین کنعانی، علی نعمتی روی نیمکت می‌نشیند.

کنعانی در بازی برابر فولاد با یک کارت زرد عجیب جریمه شد که به گفته اکثر کارشناسان این کارت اشتباه بود اما به هرحال او با این تصمیم دربی را از دست داد و از ترکیب اصلی دور شد.

او حالا با سپری کردن محرومیت خود به ترکیب اصلی برگشته و در هنگام گرم کردن نیز مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

کنعانی به عنوان یک مدافع آخر بازیساز شناخته می‌شود و بازگشت او به ترکیب اصلی می‌تواند فرم بهتری به بازی این تیم ببخشد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ گیگابایت اینترنت پرسرعت، هدیه معرفی رایتل به دوستان
  • 10گیگابایت اینترنت پرسرعت، هدیه معرفی رایتل به دوستان
  • ۱۰گیگابایت اینترنت پرسرعت، هدیه معرفی رایتل به دوستان
  • کنعانی با تشویق هواداران به ترکیب برگشت
  • هیجان قرعه‌کشی در سال نو را با رایتل تجربه کنید
  • امکان دریافت و تهیۀ عیدی، آنلاین و آسان در اپلیکیشن بله
  • عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کیم جونگ اون با خودروی اهدایی پوتین در یک مراسم عمومی شرکت کرد + فیلم
  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • عیدی متفاوت با کارت هدیه بانک شهر