Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا نوشت: در مدت اخیر شاهد ارائه چندین برنامه‌ بوده‌ایم که می‌توانستند وضعیت قلبی افراد که می‌تواند منجر به سکته شود را تشخیص دهند. اما اکنون دانشمندان اسپانیایی یک برنامه اندروید را توسعه داده‌اند که کاربران را قادر می‌سازد با قطعیت بدانند سکته مغزی را تجربه کرده‌اند یا نه و اگر معلوم شود به آنها کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه توسط یک تیم در دانشگاه "پلی‌تکنیک والنسیا" ابداع شده است، اما هنوز در مرحله تست قرار دارد.

این برنامه از کاربران می‌خواهد سه کار را انجام دهند:

اول اینکه برای دوربین گوشی لبخند بزنند. اگر صورت آنها تا حدودی فلج شده باشد(همانطور که اغلب در سکته مغزی اتفاق می‌افتد)، نمی‌توانند به درستی لبخند بزنند و برنامه این موضوع را تشخیص می‌دهد.

دوم از کاربران خواسته می‌شود که یک جمله ساده را تکرار کنند. این برنامه از میکروفون گوشی برای گوش دادن به صدای کاربر استفاده می‌کند و اگر کاربر نتواند جمله را به صورت یکپارچه و بدون مکث بیان کند، برنامه متوجه می‌شود.

در نهایت، به کاربر گفته می‌شود هر یک از دست‌های خود را در حالی که گوشی را نگه داشته است، بالا ببرد. برنامه با استفاده از شتاب‌سنج گوشی قادر است تشخیص دهد که یک دست به اندازه دیگری بالا نیامده است. این یکی دیگر از شاخص‌های سکته مغزی است.

اگر دو یا بیشتر از دو مورد از نتایج تست‌ها مثبت باشد، نشان می‌دهد که یک سکته رخ داده است و برنامه به طور خودکار با اورژانس تماس می‌گیرد. همچنین پیامی را به یک مخاطب که توسط کاربر از قبل تعیین شده ارسال می‌کند.

پروفسور "جیمی لیورت" سازنده این اپلیکیشن می‌گوید: با وجود کمپین‌های آگاهی‌بخشی که توسط اشخاص مختلف برگزار شده، هنوز بسیاری از افراد نمی‌توانند علائم سکته مغزی را شناسایی کنند.

وی افزود: به نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند یک پلت‌فرم خوب برای توسعه برنامه‌های کاربردی با هدف سلامتی مردم، برای شناسایی زودهنگام آسیب هستند که تنها در اسپانیا 120 هزار نفر را درگیر کرده است. در حال حاضر هیچ حرفی در مورد اینکه برنامه چه زمانی در دسترس عموم قرار می‌گیرد، زده نشده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریموت کنترل جرثقیل و کاربرد آن

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، استفاده از ریموت کنترل جرثقیل این امکان را به ما می‌دهد تا بتوانیم از راه دور جرثقیل را هدایت کنیم. با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل می‌توان به راحتی حرکات جرثقیل را کنترل کرد و کارهای بارگیری را انجام داد. ریموت کنترل جرثقیل دارای مزایای زیادی است که موجب شده استفاده از آن بسیار رواج پیدا کند. ریموت کنترل جرثقیل موجب ایمنی کاربر می‌شود و شرایطی را فراهم می‌کند که کاربر با فاصله از جرثقیل و با قرار گیری در فاصله‌ی دور، علاوه بر بالا رفتن ایمنی، بتواند دید خوبی را از وضعیت موجود داشته باشد و بارگیری به وسیله‌ی جرثقیل را بسیار ساده‌تر انجام دهد. امروزه در بسیاری از جرثقیل‌ها از سیستم کنترل از راه دور استفاده می‌شود.

فروش ریموت جرثقیل از طریق مرکز افرا ریموت انجام می‌گیرد. برای خرید ریموت کنترل جرثقیل می‌توانید از طریق این مجموعه انواع ریموت کنترل جرثقیل اصل و با کیفیت را تهیه کنید.

مزایای ریموت کنترل جرثقیل

نوآوری کنترل از راه دور

کنترل از راه دور یکی از مزایای ریموت کنترل جرثقیلاست. در این سیستم از ریموت با صفحه کلید استفاده می‌شود. زمانی که دکمه‌های صفحه کلید زده شود، فرمان مربوطه با استفاده از فرکانس‌های رادیویی به جرثقیل می‌رسد و جرثقیل حرکت مورد نظر را انجام می‌دهد. فروش ریموت جرثقیل در برندهای مختلف عرضه می‌شود.

نظارت آسان در استفاده از جرثقیل

با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل، اپراتور بسیار آسان‌تر و با کنترل بهتر، جرثقیل را هدایت می‌کند زیرا او می‌تواند دید کاملی از زاویه‌های مختلف نسبت به جرثقیل و بار داشته باشد و بتواند عملیات بارگیری را به خوبی کنترل کند.

افزایش بهره وری

استفاده از ریموت کنترل جرثقیل موجب بالا رفتن راندمان کاری و افزایش سرعت امور بارگیری می‌شود. اپراتور با دید مناسب و تسلط بیشتر می‌تواند به انجام امور سرعت ببخشد. فروش ریموت جرثقیل از طریق افرا ریموت با مناسب‌ترین قیمت انجام می‌گیرد.

افزایش ایمنی کار با جرثقیل

همان طور که گفته شد، ایمنی با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل بالا می‌رود زیرا کاربر از جرثقیل و بار دور بوده و از بروز آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند. بنابراین ایمنی کار با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل بسیار افزایش پیدا می‌کند.

استفاده از ریموت کنترل جرثقیل

از ریموت کنترل جرثقیل برای انواع جرثقیل‌ها برای امور بارگیری می‌توان استفاده کرد. با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل می‌توان حرکات و عملکرد جرثقیل را کنترل کرد. در بسیاری از صنایع مانند هواپیما، مواد معدنی، بارگیری کشتی، آب و پتروشیمی و… از جرثقیل‌ها استفاده می‌کنند. استفاده از ریموت کنترل جرثقیل می‌تواند به بهروری بیشتر کمک کند.

فروش ریموت جرثقیل با بهترین کیفیت توسط مجموعۀ افرا ریموت انجام می‌گیرد و از طریق این مجموعه می‌توانید خرید ریموت کنترل جرثقیل به صورت آنلاین انجام دهید.

انواع ریموت کنترل جرثقیل

ریموت کنترل جرثقیل در انواع تک سرعته و دو سرعته است که هر یک از این ریموت ها با توجه به نوع جرثقیل و کاربردش انتخاب می‌شوند. ریموت های جرثقیل برد محدودی دارند و می‌توان از این ریموت ها تا حدود ۲۰ تا ۳۰ متری استفاده کرد. البته این فاصل تا ۱۰۰ متر هم قابل اجرا است. بنابراین اپراتور باید حد فاصله از جرثقیل را رعایت کند. استفاده از ریموت در فاصله‌ی خیلی دور می‌تواند ریسک‌های زیادی به همراه داشته باشد بنابراین در استفاده از ریموت کنترل جرثقیل باید دقت داشته باشید. فروش ریموت جرثقیل به صورت معمولی و ریموت حرفه‌ای هستند که نمونه‌ی حرفه‌ای دارای قابلیت‌های بالاتری هم است.

ویژگی ریموت کنترل جرثقیل

ریموت کنترل جرثقیل به کاربر اجازه می‌دهد که از فاصله دور بتواند هدایت جرثقیل را انجام داده و حرکات آن را کنترل کند. بنابراین کاربر به دور از گرد و خاک و خطرات کاری خواهد بود. ایمنی در کار با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل بالا می‌رود و کاربر در محل امنی قرار گرفته و کنترل جرثقیل را انجام می‌دهد. با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل، سرعت بارگیری بالا می‌رود زیرا احاطه‌ی کامل بر بار صورت گرفته و کنترل جرثقیل آسان‌تر خواهد شد. افزایش دقت در کار با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل، یکی دیگر از مزایای این ریموت می‌باشد. فروش ریموت جرثقیل در انواع مدل‌ها انجام می‌شود. اپراتور از زوایای مختلف امکان مشاهده‌ی بار و جرثقیل را دارد و به همین دلیل دقت کار بسیار بالا می‌رود و افراد با احاطه بر کار می‌توانند دقت را به هنگام کار بالا برند. اپراتور با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل، آسان‌تر کار می‌کند و می‌تواند بر روی صندلی بنشیند و یا در محل بهتری قرار گیرد که به دور از گرد و غبار و صدا و… باشد. این ریموت ها بسیار ساده نصب می‌شوند و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد همچنین روش استفاده از ریموت کنترل جرثقیل بسیار آسان است. با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل بدون محدودیت فاصله تا برد تعیین شده می‌توان کارها را انجام داد.

کاربرد ریموت کنترل جرثقیل

برای کار با ریموت کنترل جرثقیل می‌توان با استفاده از دو وی استیک کنترل جرثقیل را انجام داد. جوی استیک سمت راست کنترل حرت جرثقیل را انجام داده و جوی استیک سمت چپ حرکت کالسکه را کنترل می‌نماید. ریموت کنترل جرثقیل به عنوان فرستنده است که کاربر از آن استفاده می‌کنند و فرمان‌ها را می‌دهد و گیرنده در جرثقیل نصب می‌شود که فرمان‌ها را دریافت می‌کند. از ریموت کنترل جرثقیل ی تاون در نیروگاه‌ها، صنایع نفت وگاز، پتروشیمی، فولاد و فلزات، بنادر، خودرسازی، معادن و… به کار می‌رود.

دلیل استفاده از ریموت کنترل جرثقیل

ریموت کنترل جرثقیل وسیله‌ای کم هزینه است که به وسیله‌ی آن می‌توانیم هدایت جرثقیل را از راه دور انجام دهیم بنابراین این وسیله بسیار پر کاربرد است. ریموت کنترل جرثقیل باید در نوع اصلی تهیه شود و حتماً از مراکز معتبر خرید ریموت کنترل جرثقیل را انجام دهید تا از کیفیت ریموت کنترل جرثقیل مطمئن شوید. مجموعۀ افرا ریموت با سال‌ها فعالیت در زمینه‌ی فروش ریموت جرثقیل، توانسته انواع با کیفیت ترین نمونه‌های ریموت کنترل جرثقیل را به دست مصرف کنندگان برساند. فروش ریموت جرثقیل به صورت مستقیم از طریق این مجموعه انجام می‌گیرد بنابراین شما با خرید ریموت کنترل جرثقیل از طریق این مجموعه می‌توانید با بهترین قیمت خریدتان را انجام دهید.

ریموت کنترل جرثقیل با کیفیت

همانطور که می‌دانید کیفیت در قطعات جرثقیل بسیار مهم است به ویژه در سیستم هدایت از راه دور باید به آن توجه زیادی شود. در گذشته افراد از طریق قرارگیری در کابین جرثقیل می توانستند هدایت این وسیله را انجام دهند اما با پیشرفت تکنولوژی انواع ریموت کنترل‌ها ساخته شده ‌اند که با استفاده از آن می ‌توان هدایت جرثقیل را از راه دور انجام داد. هدایت از راه دور به وسیله ریموت کنترل جرثقیل انجام می ‌گیرد و کاربر در فاصله مناسبی از شرایط قرار گرفته و هدایت آن را بر عهده دارد. از این طریق افزایش بهره وری، ایمنی کار و راحتی در کار را خواهیم داشت. اپراتور دید خوبی از بار و جرثقیل دارد و می ‌تواند بارگیری را با دقت بالاتر و به شکل آسان ‌تر انجام دهد. با توجه به اینکه ریموت کنترل ‌ها برای دستگاه ‌های مختلف ساخته شده ‌اند برای تهیه ریموت کنترل جرثقیل به مراکز تخصصی مراجعه نمایید. فروشگاه افرا ریموت یکی از مراکز فروش ریموت جرثقیل متناسب با جرثقیل های مختلف را با کیفیت عالی ارائه می‌ کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6098126

دیگر خبرها

  • مشاوره تحصیلی هوشمند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • ریموت کنترل جرثقیل و کاربرد آن
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • هوش مصنوعی iOS ۱۸ را زیر و رو می‌کند
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • (ویدئو) پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان