Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:28:08 GMT

کلنگ‌زنی ﻓﺎﺯ ﺩﻭﻡ یک واحد معدنی در ﺁﺭاﺩاﻥ

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۶۶۹۵

کلنگ‌زنی ﻓﺎﺯ ﺩﻭﻡ یک واحد معدنی در ﺁﺭاﺩاﻥ

فاز دوم یک واحد معدنی در گرمسار با حضور مدیر عامل شرکت املاح معدنی کشور کلنگ زنی شد که برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری نیاز است. ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، ﻋ ﻲ ﺭﺳﺘﻤﻲ مدیر عامل شرکت املاح معدنی کشور ظهر امروز ﺩﺭ حاشیه آئین ﻛ ﻨﮓ‌ﺯﻧﻲ این شرکت معدنی در آرادان اظهارداشت: با بهره‌برداری از این پروژه معدنی برای 350 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این ﺷﺮﻛﺖ ﻇﺮﻓﻴﺖ ﺗﻮﻟﻴﺪ 190 ﻫﺰاﺭ ﺗﻦ ﺳﻮﻟﻔﺎﺕ ﺳﺪﻳﻢ را دارد اضافه کرد: در این شرکت کلر کلسیم و همچنین اسید سولفوریک نیز تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت املاح معدنی کشور با بیان اینکه شهرستان گرمسار و آرادان دارای ظرفیت بسیار مناسبی در حوزه مواد معدنی است گفت: شهرستان گرمسار قطب تولید نمک کشور است و 70 درصد نمک کشور از معادن گرمسار به دست می‌آید.

70 درصد نمک کشور در معادن گرمسار تولید می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرمسار نیز در این آئین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: در شهرستان گرمسار معادن نمک، گچ، سنگ لاشه، سلستین، سولفات سدیم و باریت وجود دارد.

علی مقصودلو با بیان اینکه 70 درصد نمک کشور در معادن گرمسار تولید می‌شود اضافه کرد: عمده این نمک‌ها به خارج صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه نمک استخراج شده به 2 صورت تصفیه شده( خوراکی) و همچنین نمک صنعتی استحصال می‌شود گفت: نمک صنعتی به عنوان یک افزدونی در چاه‌های نفت و گاز استفاده می‌شود و از این رو عمده این نمک صنعتی به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاندار مرکزی با سفر به شهرستان‌های دلیجان و محلات از چند واحد تولیدی صنعتی بازدید کرد.

شرکت سیمان دلیجان، واحد گاوداری بیگی، مرحله دوم شرکت لوله و پروفیل، شرکت تولید الیاف و نخ ساویس و نیروگاه یک صد مگاواتی خورشیدی مانا انرژی در محلات واحد‌هایی بودند که استاندار مرکزی ضمن بازدید از آنها در جریان ظرفیت‌ها و مشکلات این واحد‌های تولیدی قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وجود ۱۹۴ معدن فعال در کردستان
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد
  • نمایندگان صدای واحد اولویت های عمرانی خراسان رضوی باشند
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات