Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای لرستان ، مدیرکل صداوسیمای مرکزلرستان درمراسم  آغاز به کار کارگروههای تخصصی تبیین سیاستهاو اقدامات صدا و سیمای مراکز منطقه 4 کشور در خرم آباد با اشاره به دستاوردهای بی شمار انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف ، استقلال سیاسی و رهایی ملت ایران از یوغ استعمار و استکبار جهانی را مهمترین این دستاوردها دانست
بازوند ابراز امیدواری کرد برنامه سازان رسانه ملی با تبادل افکار و تجربه ها بتوانند چشم انداز و افق روشن انقلاب اسلامی را برای مخاطبان ترسیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل برنامه ریزی و نظارت معاونت امور استانهای سازمان صداوسیما  نیز،تبیین شیوه های مناسب برنامه سازی و تبادل افکار و اندیشه های برنامه سازان به منظور بیان مناسب و هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی را از اهداف برگزاری کارگاه های تخصصی تبیین نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد .
علیزاده استقلال سیاسی، پایان حکومت 2500 ساله ستمشاهی، ایجاد امنیت پایدار، ارتقای اعتماد به نفس ملی و احیای هویت دینی را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد.
مدیرکل برنامه ریزی و نظارت معاونت امور استانهای سازمان صداوسیما در ادامه بررسی چالش ها و موانع پیشروی انقلاب اسلامی و نیز تبیین سیاست و برنامه های رسانه ملی برای بیان دستاوردهای انقلاب با استفاده از زبان هنر را از رویکرد های کارگاه های تخصصی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ذکر کرد..
این نشست  فردا نیز ادامه دارد

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما نشست تخصصی صدا و سیما نکوداشت پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این نشست که با حضور ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن شهرستان نقده  برگزار شد حجت الاسلام فصیح نیا امام جمعه شهرستان نقده ضمن حمایت ازحمله  موشکی سپاه به رژیم  صهیونیستی افزود : ما روحانیون سربازان عمامه به سر اسلام هستیم و مهمترین وظیفه ما تبیین  دستاوردهای نظام اسلامی در جامعه است  که برای  امید بخشی به مسلمانان باید در پشت تریبون این اقدام را انجام دهیم .

امام جمعه اهل سنت نقده نیز ضمن تشکر و قدرداتی از اقشار مختلف مردم  در انتخابات ۱۱ اسفند و حضور با شور و شعور در روز جهانی قدس اقدامات رژیم صهیونیستی  در منطقه و بخصوص غزه را محکوم کرد  و افزود : ماموستا های ما با استفاده از تریبون مساجد وظیفه سنگین تبیین جنایات رژیم غاصب و کوک کش  را بر عهده دارند

ماموستا تمر نژادافزود: در این زمینه  باید به جامعه برسانیم که این رژیم نه با مردم فلسطین بلکه با اصل اسلام مشکل دارد و باید با اقدامات خصمانه آنها مقابله شود که نمونه بارز آن حمله  موشکی سپاه به مواضع این رژیم اشغالگر بود .

 

 

دیگر خبرها

  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • رشد ۱۶ درصدی مخاطبان صدا و سیما نسبت به سال قبل/ یک قدم کوتاه نمی‌آییم
  • روایت رئیس صدا و سیما از دو بار تفقد و تحسین رهبر انقلاب
  • نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • نیروهای ارتش از خالص‌ترین افراد انقلاب هستند
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • قدردانی مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • آئین نکوداشت مصطفی قلیزاده علیار در آذربایجان‌غربی برگزار شد