Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال "سارق روح" در نشست نقد و بررسی این سریال تلویزیونی، تأکید کرد: "سارق روح" دارای تمامی فاکتورهای موفق یک اثر است و حتی این سریال قابلیت عرضه در سطح جهانی را دارد. ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، جلسه نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی «سارق روح» با حضور غلامرضا الماسی«مدیر گروه فیلم وسریال شبکه پنج»، احمد معظمی«کارگردان»، ابوالفضل صفری «تهیه کننده» ، علیرام نورایی، ایرج نوذری و نگین معتضدی «بازیگران» این سریال در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم وسریال شبکه پنچ، در ابتدا درباره روند ساخت سریال «سارق روح» گفت: فرآیند تولید و تصویب یک طرح دارای مسیر مشخصی است و بعد از کارشناسی طرح و فیلمنامه کار تولید آن شروع می شود، درباره تولید سریال سارق روح یک تفاوت کاملا ملموس حس می شود وآن فاکتور پژوهش بود.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش عوامل تولید کاری با استانداردهای بالا بود، افزود: موفقیت این اثر بیشتر ناشی از تمرکز پژوهش علمی بود بطوریکه نویسندگان آن بیش از یکسال و نیم روی نگارش فیلمنامه کار کردند.

ابوالفضل صفری تهیه کننده سریال «سارق روح» در خصوص روند تولید این مجموعه گفت: پیش  تولید این مجموعه را که با موضوع فرقه‌های انحرافی است و تا حالا مجموعه‌ای در باره آن ساخته نشده بود را به شبکه دادیم، کار پژوهشی این کار را دکتر اصفهانی انجام داده بودند. این سریال کاری دانشگاهی و پژوهشی است که فیلمبرداری آن در بیش از 164 لوکیشن انجام شد و بالغ بر 100 بازیگر دراین کار حضور داشتند.

احمد معظمی کارگردان سریال «سارق روح» ضمن اشاره به سخت و پیچیده بودن داستان این سریال گفت: "سارق روح" دارای موضوعی خاص است که تاکنون درباره آن مجموعه‌ای ساخته نشده بود. دکوپاژ و فضاسازی‌هایی که باید در این کار انجام می‌شد از جمله سختی‌های این کار بود و از ابتدا شروع کار تمام تلاشمان این بود که از بهترین عوامل برای تولید این مجموعه استفاده کنیم.

کارگردان «سارق روح» این سریال را یک کار پلیسی ندانست و گفت: ما در این مجوعه سعی کردیم به دنبال یک کار اکشن نباشیم، «سارق روح»در کنار صحنه‌های مهیجی که داشت کاری فرهنگی و اجتماعی بود وموفقیت این مجموعه مرهون حمایت مدیران شبکه پنج و تهیه کننده این مجموعه بود.

در ادامه ایرج نوذری بازیگر سریال، این مجموعه را کاملا اجتماعی و در راستای برسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی دانست و افزود: این سریال از کارهای خوبی است که در حوزه سریال‌سازی انجام شده و داری تمامی فاکتورهای موفق یک اثر است و حتی این سریال قابلیت عرضه در سطح جهانی را دارد.

نگین معتضدی بازیگر این مجموعه درباره وفاداری به متن فیلم نامه گفت: در برخی از سریال‌ها وقتی تاکید می‌شود مطابق متن بازی ویا جملات را ادا کنم حس می‌کنم خیلی محدود شده‌ام اما در این مجموعه بخاطر اعتمادی که به عوامل تولید کار داشتم می دانستم که قطعاً کار به درست‌ترین شکل در حال انجام است.

در ادامه تهیه کننده «سارق روح» در باره ساخت فصل دوم این مجموعه گفت: ساخت فصل دوم با موضوع اعتیاد و پرداختن به باندهای مواد مخدر و آسیبهای اجتماعی در مرحله پیش تولید است.

انتهای پیام/

R1515/P1011199/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه پنج سیما رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه پنج سیما رسانه ملی تلویزیون شبکه پنج سیما رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست انحصار تولید پرینتر سه‌بعدی فلزی با قابلیت ساخت قطعات پیچیده

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با تولید چاپگرهای سه‌بعدی فلزی از طریق تکنولوژی SLM که در انحصار معدودی کشور خارجی بوده، امکان تولید مستقیم پیچیده‌ترین قطعات از فایل‌های سه‌بعدی را با بالاترین دقت فراهم کرده است.

به گزارش ایسنا، احمد فروزمهر، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به تولید چاپگرهای سه‌بعدی، گفت: این دستگاه مبتنی بر تکنولوژی SLM است که از پودر آلیاژ به‌عنوان ماده اولیه و لیزر به عنوان ابزار ساخت استفاده می‌کند. این روش امکان تولید قطعات با هر پیچیدگی را به طور مستقیم از فایل سه‌بعدی آنها فراهم می‌کند. در این روش، محصول فلزی نهایی با هرگونه پیچیدگی، مستقیما بدون نیاز به عملیات ثانویه خاصی از فایل سه‌بعدی آن ساخته می‌شود. در این فرآیند لیزر توان بالا برای ذوب پودر فلزی و آمیختن آنها به هم استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه زمانی که یک لایه تشکیل می‌شود، یک لایه پودر جدید روی سطح ساخت گسترده می‌شود، ضخامت لایه‌ها را ۲۰ تا ۱۰۰ میکرون دانست و خاطرنشان کرد: از جمله موادی که در فرآیند مورد استفاده قرار می‌گیرند، فولاد ابزار، فولاد زنگ نزن، کبالت کروم و تیتانیوم هستند. زمانی که مواد واکنش‌زا مانند تیتانیوم یا آلومینیوم مورد استفاده قرار می‌گیرند، میزان اکسیژن در محفظه مهر و موم شده باید به حداقل برسد تا از اکسید شدن ماده و نقص‌های بعدی جلوگیری کند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان اظهار کرد: این دستگاه برای ساخت قطعات مورد نیاز صنایع نیروگاهی، هوافضا، خودرو، ساخت قالب‌های صنعتی، پزشکی و دندانپزشکی کاربرد دارد. این دستگاه همچنین در زمینه تحقیقات در حوزه علوم مهندسی مکانیک و متالورژی نیز قابلیت‌های متعددی دارد.

به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، فروزمهر افزود: ما نخستین سازنده پرینتر سه‌بعدی فلزی (SLM) در کشور هستیم که ساخت آن تا پیش از این تنها در انحصار چهار کشور آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه بوده و به دلیل تحریم‌ها، واردات این تجهیزات امکان‌پذیر نبوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • تولید دوربین سریع با قابلیت ثبت ۱۵۶ هزار میلیارد فریم در ثانیه
  • جایگاه رستگاری در جهان آشوبناک
  • معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس
  • شهروندان گوشت را فقط از مراکز عرضه مجاز تهیه کنند
  • شکست انحصار تولید پرینتر سه‌بعدی فلزی با قابلیت ساخت قطعات پیچیده
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • «آمرلی» روایت به مثابه منشوری چند وجهی
  • کمبودی در عرضه بلیت ناوگان اتوبوسی نداریم
  • ۳۰ مدل نیسان در راه است