Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: امسال تاکنون ۶ میلیارد تومان اعتبارات اشتغال پایدار روستایی در شهرستان دهگلان پرداخت شده است. ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهگلان، برهان صلواتی عصر امروز در جلسه شورای اداری با بیان اینکه برخی ادارات همچون اداره کار در این شهرستان به‌صورت نمایندگی اداره می‌شود، اظهار داشت: متأسفانه علی‌رغم پیگیری‌ها و مکاتبات عدیده‌ای که با وزارتخانه انجام شد، سازمان امور اداری و استخدامی با تبدیل نمایندگی به اداره موافقت نکرد اما ما همچون اداره، چارت‌های شهرستان را اضافه کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به اینکه بیشترین واحدهای کارگری و صنعتی در شهرستان‌های دهگلان و قروه قرار دارد و طیف وسیعی از واحدهای کشاورزی در این منطقه قرار دارد، چارت سازمانی را از 4 نفر به 11 نفر افزایش داده‌ایم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و پایدار روستایی تصریح کرد: در اشتغال پایدار روستایی شاهد اختصاص اعتبار بسیار خوبی از سوی دولت بودیم که از لحاظ نرخ بهره و بازپرداخت‌های طولانی، کم‌سابقه بوده است.

وی اضافه کرد: از مجموع 8 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبارات اشتغال پایدار روستایی در این شهرستان تاکنون 6 میلیارد تومان برای 153 طرح و اشتغالزایی 256 نفر پرداخت شده است.

صلواتی با بیان اینکه دهگلان جزو شهرستان‌های برتر در زمینه جذب تسهیلات مشاغل خانگی بوده است، افزود: سال گذشته 812 میلیون تومان اعتبارات کم‌بهره به شهرستان دهگلان اختصاص یافت که از این مبلغ حدود 795 میلیون تومان در قالب 170 طرح و به 170 نفر پرداخت شد.

وی با اشاره به اعتبارات حوزه اشتغال فراگیر نیز اظهار کرد: در این بخش 3 میلیارد و 250 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در قالب 16 طرح و با اشتغالزایی 180 نفر در این شهرستان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: سال گذشته اعتبارات مشاغل خانگی استان از 33 میلیارد تومان به 20 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد اما امسال تلاش داریم بر اساس پرداختی‌های سال گذشته، اعتبارات مشاغل خانگی به دهگلان اختصاص بدهیم.

صلواتی خاطر نشان کرد: بر همین اساس اگر اعتبارات نیمه دوم اشتغال پایدار روستایی را ابلاغ کنند حدود 9 میلیارد تومان به شهرستان دهگلان اختصاص می‌یابد و تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی که در نوبت هستند و کسانی که طرح‌های توجیهی خوبی در زمینه صنایع تبدیلی داشته باشند، پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد