Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@14:26:23 GMT

پناهجوی افغان چهار فرانسوی را زخمی کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۷۲۸۲

به گزارش ایرنا از شبکه تلویویزیونی فرانس ۲۴، این حمله در شهر پریگو واقع در شرق فرانسه روی داد و در آن جوان نوزده ساله افغان چهار فرانسوی را به شدت زخمی کرد که بر اساس گزارش پلیس وضعیت جسمانی یکی از زخمی شدگان بسیار وخیم اعلام شده است.

تست‌های اولیه حاکی از آن است که جوان افغان مدتهاست که از ناراحتی روحی روانی رنج می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در زمان حمله این جوان افغان به مردم، دو مامور آمبولانس نیز در آنجا حضور داشتند و سعی کردند وی را آرام کنند که از ناحیه سر و گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفتند.
پس از مداخله پلیس، جوان افغان بازداشت و بلافاصله بازجویی‌های اولیه از وی آغاز شد.
پلیس فرانسه گرچه اعلام کرده است که جوان افغان از ناراحتی روانی رنج می‌برد، اما تحقیقات درباره تروریستی بودن یا نبودن این حمله را آغاز کرده است.

چندی پیش نیز در جریان حمله فردی با چاقو به عابران در شهر پاریس، پنج تن زخمی شدند که یکی از آن‌ها بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
از سال ۲۰۱۵ تاکنون حدود ۲۴۵ تن در جریان عملیات متعدد تروریستی در خاک فرانسه کشته شده اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهار صد و هشتاد و یکمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم امیرحسین عادلی، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان حکیم نیشابور پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد این جوان مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به بانوی ۶۰ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

وی گفت: همچنین قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم این دانشگاه و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیگر خبرها

  • عامل تهدید کننده کنسولگری ایران در پاریس دچار اختلال روانی بود + جزئیات حادثه
  • ۳ زخمی در حمله انتحاری به کاروان کارگران ژاپنی در پاکستان
  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • حامیان فلسطین نظامی صهیونیست را در فرانسه به دادگاه کشاندند
  • نخست وزیر جوان فرانسه هم نتوانست ماکرون را از مشکلات برهاند
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر
  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید