Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@23:27:13 GMT

اصول خوش لباسی با پوست سبزه

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۷۳۲۸

اصول خوش لباسی با پوست سبزه

برای خوش لباس بودن باید بر اساس رنگ پوست لباس انتخاب کرد، اگر در انتخاب لباس رنگ پوست را در نظر بگیرید آن لباس زیبایی پوست شما را بیشتر جلوه میدهد. کسانی که پوست‌های سبزه و تیره دارند میتوانند رنگ‌های مختلفی را برای لباس امتحان کنند، اما با تناژ‌های خاص.



پوست سبزه تناژ گرم دارد پس باید سراغ رنگ‌هایی با تناژ گرم بروید، رنگ‌های سرد را برای لباس انتخاب نکنید، زیرا اصلا مناسب شما نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رنگ‌هایی که برای پوست سبزه مناسب اند

مشکی
نارنجی
قهوه‌ای
سفید
لیمویی
صورتی
قرمز

رنگ‌هایی که مناسب پوست سبزه نیستند

خاکی
کرم
بژ

در ست کردن رنگ لباس دقت کنید، رنگ‌های سفید و مشکی را به تنهایی نپوشید. به عنوان مثال مانتوی سفید را با شال قرمز بپوشید و یا تیشرت مشکی را با شلوار کرم ست کنید. منبع: نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و پوشاک لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان خوزستان مه‌آلود می‌شود/ ورود سامانه جدید بارشی به استان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز با گذر سامانه از خوزستان، همچنان احتمال بارش‌های خفیف در مناطق مرتفع شرقی، شمالی مورد انتظار است.

وی اضافه کرد: از فردا در اغلب مناطق خوزستان پدیده غالب مه یا مه رقیق بعد از بارندگی در اغلب مناطق استان به ویژه گردنه‌های کوهستانی و جاده‌های مواصلاتی است.

سبزه زاری خبر داد: از اوایل دوشنبه سامانه بارشی از سمت غرب و شمالِ غرب وارد خوزستان می‌شود و تا صبح سه شنبه در اغلب مناطق استان سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندبادهای لحظه‌ای خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در بخش‌های شرقی، شمالی، جنوبی و ارتفاعات خوزستان پیش بینی می‌شود. در بقیه مناطق بارش‌ها به صورت پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود.

سبزه زاری اظهار کرد: شمال خلیج فارس از امروز آرام ولی از روز دوشنبه مواج و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد برق خواهد بود.

وی گفت: در شبانه روز گذشته آبادان با ۳۰.۸ و دهدز با ۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۲۹.۵ و کمینه دمای ۱۷.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6096363

دیگر خبرها

  • وازلین برای پوست؛ خوب است یا بد؟
  • (ویدئو) اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست (فیلم)
  • آیا وازلین پوست را سفید میکند؟
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • آسمان خوزستان مه‌آلود می‌شود/ ورود سامانه جدید بارشی به استان
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • حرم امام رضا (ع) در سوگ‌ شهادت امام صادق (ع) سیاهپوش شد
  • دزفول رکوردار بیشترین میزان بارندگی در خوزستان