Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ وی در صفحه توییتر خود نوشت: یک حمله تروریستی دیگر در لندن. این حیوانات، دیوانه اند و باید با آنها از موضع سخت گیرانه و قدرت برخورد شود.

صبح سه ‌شنبه راننده یک خودرو نخست با تعدادی عابر و دوچرخه ‌سوار برخورد کرد و سپس خودرو را به موانع امنیتی پارلمان انگلیس کوباند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پلیس لندن با صدور بیانیه‌ای، حمله این فرد را به ‌عنوان اقدامی تروریستی تلقی کرده است. در این بیانیه آمده که پلیس فرد بیست ‌و چند ساله ای را به ظن اقدام به ارتکاب عملیات تروریستی بازداشت و به پاسگاهی در جنوب لندن منتقل ‌کرده است.

حادثه تروریستی امروز در حالی روی داد که سطح هشدار امنیتی در انگلیس از آگوست سال 2014 به این سو در مرحله بالا قرار دارد و این بدان معنا است که حمله تروریستی در این کشور به‌ شدت محتمل است.

ترامپ پیشتر و در پی موجی از حملات سال گذشته میلادی در پایتخت انگلیس، «صادق خان» شهردار لندن را به اتخاذ نکردن موضعی سخت در قبال تروریسم متهم کرد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ترامپ تروریست لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی ساعات آتی بیانیه‌ای مهم درباره عملیات نظامی عصر امروز به یک کشتی عبوری مشکوک در سواحل یمن منتشر خواهد کرد.

گفتنی است پیشتر عصر امروز (دوشنبه)، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

کد خبر 6092612

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر