Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاجعه ریزش پل بزرگ جنوا، ایتالیا را با یک تراژدی مرگبار روبرو کرد/ در این حادثه وحشتناک شمارى اتوموبیل نیز به پایین پرت شدند/ وزیر ترابری ایتالیا از وقوع یک مصیبت بزرگ خبر داد/ واقعه جنوا باعث سقوط سهام شرکت بزرگراههای ایتالیا در بورس شد

ایران آنلاین /فاجعه ریزش پل، ایتالیا را با یک تراژدی مرگبار روبرو کرد به گزارش ایران آنلاین به نقل از رویترز معاون نخست وزیر ایتالیا گفت: بر اثر فرو ریختن پل معلق "موراندى" در شهر "جنوا" در— ایتالیا،  دست کم 30تن کشته  شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: در این حادثه وحشتناک  شمارى اتوموبیل نیز به پایین پرت شدند. وی افزود :بزرگراه شماره ١٠ از روى این پل عبور مى کند. پلیس و گروه هاى امداد حاضر در محل شمار اتوموبیل هائى را که به این سرنوشت دچار شده اند، حداقل ده دستگاه برآورد مى کنند. ارتفاعى که اتوموبیل ها از آن به پائین پرتاب شده اند به حداقل ٥٠ متر مى رسد.

بعد از ظهر سه‌شنبه ١۴ اوت/٢٣ مرداد، چند ساعت بعد از ریزش پل، معاون نخست وزیر ایتالیا گفت که دست کم 30 نفر در این حادثه کشته شده‌اند.  همچنین وزیر ترابری ایتالیا با اشاره به احتمال کشته شدن تعداد زیادی از سرنشینان اتوموبیل‌ها گفته است که از "وقوع یک مصیبت بزرگ" هراس دارد.

به گفتۀ مسئولان آتش نشانی ایتالیا، پل موراندی در ساعت ١٢ به وقت محلی فروریخته است. قطعات عظیم پل در نزدیکی یک کارخانه سقوط کرده اما ظاهراً به کسی آسیب نرسانده است.

جاده‌های منطقۀ "جنوا" که میان کوه و دریا واقع شده، دارای پیچ و خم، معابر دشوار و تونل و پل‌های زیاد است. پل موراندی که در سال ١٩۶٧ افتتاح شد، دارای سازۀ ترکیبی است و با بتن عادی و بتن پیش‌فشرده ساخته شده و ١١٨٢ متر طول دارد.

بلافاصله بعد از وقوع حادثه، سهام شرکت "بزرگراه‌های ایتالیا" - موسوم به "آتلانتیا" - در بازار بورس میلان ١٠درصد سقوط کرد.

 

بلافاصله بعد از وقوع حادثه، سهام شرکت "بزرگراه‌های ایتالیا" - موسوم به "آتلانتیا" - در بازار بورس میلان ١٠درصد سقوط کرد.

   

 

بر اثر فرو ریختن پل معلق "موراندى" در شهر "جنوا" در ایتالیا، شمارى اتوموبیل نیز به پایین پرت شدند.(Foto: Reuters)

 

بزرگراه شماره ١٠ ایتالیا از روى این پل عبور مى کند.Handout / ITALIAN POLICE / AFP ارتفاعى که اتوموبیل ها از آن به پائین پرتاب 

 

 

 


بر اثر فرو ریختن پل معلق "موراندى" در شهر "جنوا" در ایتالیا، شمارى اتوموبیل نیز به پایین پرت شدند.(Foto: Reuters)

 

بزرگراه شماره ١٠ ایتالیا از روى این پل عبور مى کند.Handout / ITALIAN POLICE / AFP ارتفاعى که اتوموبیل ها از آن به پائین پرتاب شدند

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور

سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: شیادان سایبری با ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و وعده فروش سوالات کنکور، پس از جلب اعتماد قربانیان، مبالغ بسیار زیادی را کلاهبرداری می‌کنند. پس از واریز وجه توسط قربانیان، شخص کلاهبردار سوالات کنکور سال‌های گذشته که به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد را ارسال می‌کند و بدین طریق از هموطنان کلاهبرداری می‌نمایند. 

او می‌گوید: هموطنان عزیز توجه داشته باشند با توجه به بالا بودن امنیت طراحی، تکثیر و توزیع سوالات کنکور امکان اینکه این سوالات قبل از شروع امتحان در اختیار افراد قرار گیرد بسیار پایین و ناممکن است. به همین خاطر فریب تبلیغات دروغین کلاهبرداران سایبری را نخورده و به هیچ وجه اعتماد نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی